Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics: visits på søgeord = NUL???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I Google Analytics kan jeg se en liste over alle søgeord, som mine besøgende har søgt på inden de kom ind i min netbutik. Der er antal på, så man kan se, hvor mange der har søgt på de pågældende ord. I bunden af listen er der (i mit tilfælde mange) søgeord, hvor antallet er NUL. Hvordan skal det forståes?

Der er tale om relevante søgeord, som kunne have fundet vores netbutik, men det er altså sket i NUL tilfælde? Hvorfor er de så med på listen?

Man kan også spørge på en anden måde: Hvad er forskellen på et søgeord med NUL hits og relevante søgeord, som slet ikke er med på listen?

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Google Analytics registrere kun de søgeord som har genereret trafik til din side.

En mulighed er, at du har leget med den nye (beta) funktionalitet 'Avancerede segmenter'. Her får du vist data for et bestemt segment, som du vælger i listen i øverste højre hjørne. Prøv at vælge 'Alle besøg', så vil der som minimum være et besøg pr. søgeord.

God fornøjelse

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Det er rigtigt, at jeg har leget med Advanced segments, for det er jo skide smart. Men den er stillet tilbage til kun at vise "All visits" - og alligevel vises der visits = NUL i bunden af listen.

Det lyder som en fejl ved beta-funktionen, som nok bliver rettet på et tidspunkt. 

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis du viser data tilbage fra år 1999, er den så stadig nul? Jeg har oplevet det samme og tilskriver det at der i den foregående periode var trafik på søgeordet.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke skrue længere tilbage end 2005. Når jeg beder Analytics vise perioden 2005-2008, er der 5754 søgeord, der trigger vores butik. Heraf 5613, som har været brugt mindst én gang - og 141, hvor visits = NUL.

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)