Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jeg har igennem nogen tid tumlet med et net baseret forretningskoncept. Mit koncept har, i al beskedenhed ! , potentialet til en lille revolution inden for sit område- tror jeg. Konceptet har visse elementer fra E-.bay i sig, og hvem kunne forudsige E-bays succes? Min ide har for mig at se de elementer der skal til for at kunne lykkes. Nemlig at alle får noget ud af det. Jeg har bekostet en markedsundersøgelse, uden at det har andet end bekrææftet at jeg sidder med en god ide. - Men jeg mangler en partner, en der har den tekniske indsigt/overblik og som vil være sparringspartner på vejen mod at få konceptet i luften. Dette kræver naturligvis at du tror på ideen og at din kemi passer med min. Du vil juridisk blive bundet på hænder og fødder, således at du ikke stikker af med min ide. Du må påregne en del arbejde- ulønnet, da jeg ikke er fuld af penge, mod naturligvis at få del i succesen (håber jeg ) Er du interesseret? Ja så skriv!!

Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag Sailor

 

Det lyder meget interessant, måske det var noget for mig. Men ville gerne have lidt mere information først

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/10/2006 12:01:35 AM Forfatter: KC
Goddag Sailor


Det lyder meget interessant, måske det var noget for mig. Men ville gerne have lidt mere information først


Tja, jo. OK. Lidt infoer ok Men kun til at pirre nysgerrigheden. Mit koncept retter sig mod at skabe ordnede forhold indenfor et bestemt område. Det er et område som er en plage for de fleste travle mennesker i den rige og tæt befolkede del af verden. Mit koncept kan forhåbentlig bidrage til at skabe tryghed og et effektivt marked hvor der i dag nærmest er kaos, set i lyset af hvad mit koncept kan bidrage med.

Undskyld min langsommelighed mht svar, godt vejr vm i fodbold.

Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag hr. sailor

 

Jeg er meget interesseret, men da jeg også er igang med et andet projekt nu, ved jeg ikke hvor meget tid jeg har. Men hvad søger du af den partner?

 

lad mig høre fra dem

  

M.v.h

      Kasper

Tilmeldt 7. May 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
 

vi er i gang med den storer housting løsning inde for booking, det kan væger vi kan hjælpe hinanden, vi har den tekniske del på plads og programmering syntes vi selv får fint J, du kan jo smide en mail, vi har mange partner aftaler i forvejen så vi har også et netværk ar arbejde med.


Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er meget interesseret i dit projekt, hvad søger du af folk. Kunne være jeg var den rette person.

Kan du ikke sende mig en pm med din mail adresse så jeg kan kontakte dig?

 

M.v.h

  Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)