Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

H1 - Metatags og andet "utøj"..;-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sif,

Ikke for at hijacke tråden, men jeg kan se i hvert fald to årsager til, at din side ikke er rangeret højere på "amme bh".

Den første er, at du ikke har ret mange links til din side. Og slet ingen med ordene "amme bh" eller afarter heraf som ankertekst. (Så vidt jeg kunne se ved et hurtigt opslag på Yahoo).

Det andet er, at ordene ikke optræder særligt ofte på din side. Du skriver godt nok "amme bh" og "ammebh" i forsidens titel. Men herudover?

Der ser jeg kun "amme bh" optræde et eneste sted, og det er i bunden af siden. bh optræder for sig selv fire gange, og amme for sig selv en enkelt gang. Det er ikke meget.

Hvis jeg skulle vejlede dig, ville jeg foreslå, at du ændrede alt-teksten til det der stykke grafik til højre med tekst i. Eller endnu bedre, lavede det om til tekst, så søgemaskinerne også kan læse med. Desuden ville jeg foreslå, at du et eller andet sted på forsiden fik skrevet en lille stump tekst, hvori nogle af dine nøgleord indgik. Derovre til venstre, hvor du skriver noget om gratis fragt og alt det der, kunne der godt sniges en lille smule tekst ind om jeres fantastiske produkter.

Alternativt sørge for, at produktbeskrivelserne i bunden altid havde et passende indhold af jeres væsentligste nøgleord.

Og for så lige at svare på dit oprindelige spørgsmål, så er det en fin idé at indsætte et par passende nøgleord i alt-tagget til logo-billedet.

 

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

1000 tak for dine råd og svar :) 

Det vil jeg straks få gjort noget ved!

Ha det smukt

Kærlig hilsen Sif

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hu-høj jeg synes det er svært, - og i siger sq sådan nogle "underlige" ord...Angry

Men William, - jeg tager mig lige tid til at læse din blog her i weekenden, - så ser vi om det fremmer forståelsen... Ellers hører i fra mig igen??? Men er det rigtigt det jeg læser, - at hvis men f.eks. sælger deodoranter, - så er det bare med at få skrevet "deodoranter" så mange gange som overhovedet muligt på sin side???

... for pokker da... hvem har da opfundet det skrammel her.....Super Angry

Ulrik

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe... det er ikke skrammel men kunst :)

Nej, det handler netop om IKKE at skrive "deodoranter" alt for mange gange... men f.eks. i ental og flertal, sammensatte ord etc. f.eks. deodorant, deodoranter, deodorantpriser etc.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er sq en flink fyr William,, - Tak for ingenting...[:'(]

Pokkers.. Nu troede jeg lige jeg havde forstået lidt, - men åbenbart ikke... Men hvorfor er det så ikke godt at gentage ordet man gerne vil findes på???

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:

Pokkers.. Nu troede jeg lige jeg havde forstået lidt, - men åbenbart ikke... Men hvorfor er det så ikke godt at gentage ordet man gerne vil findes på???

hvis du bare gentager ordet igen og igen så ser søgemaskinerne det som spam af ordet og vægter det ikke. hvis du derimod laver en tekst hvori ordet og afarter af ordet fremgår, så vil det vægte mere.

Det er vigtigt at teksten er læsbar. Så hvis du kan læse teksten og forstå den, så kan søgemaskinerne også.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Ja, det er en "underlig verden" alt det her med HTML og søgemaskineoptimering.

Efter at have læst tråden igennem tror jeg at du kunne få meget ud af  Søgeoptimeringsrapporten.

Den forklarer stille og roligt alt det, du ikke forstår.

Ellers tror jeg, at du vil blive ved med at blive irriteret, fordi du kun får små brikker i puslespillet.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:
Pokkers.. Nu troede jeg lige jeg havde forstået lidt, - men åbenbart ikke... Men hvorfor er det så ikke godt at gentage ordet man gerne vil findes på???

Det vigtigste er, at du laver hjemmesider til mennesker og ikke til søgemaskiner. Du gad jo ikke selv bruge en søgemaskine som prioriterede meningsløse gentagelser af søgeord over relevant indhold, vel?. Koncentrer dig derfor mere om indholdet end om søgeordene i første omgang.

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, William - og Niels m.fl.

1000 tak, - det var da en fantsktisk ting du har lavet Christian.. - Se - så, - det fremmer jo forståelsen en del må man sige.. Endnu en gang mange tak for indsatsen til alle..

Ulrik

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)