Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafiker elev søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi skal inden længe (2-3 mdr.) have en ny mediegrafikerelev.
Så hvis du kender nogen eller selv er interesseret, så send os en mail hvor du skriver lidt om dig selv samt vedhæfter eller linker til portfolio.

Kendskab til Adobe InDesign, Photoshop, Illustrator og specielt Flash vil være en fordel.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt en mail til dig!

vil nemlig gerne igang med Medie Grafiker uddannelse, men skal havde en læreplads inden man kan komme ind på skolen.

er rimelig stabil i paint shop pro og lidt andre photo programer. er lærenem og frisk på at lære mere.

er også en rimelig habil fotograf.

er 27år. bor nord for holbæk men det er ikke noget problem at køre til kbh hver dag.

Håber at høre fra dig.

venlig hilsen/best regards

Dennis Hansen

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra stenlille
Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tommy Jørgensen.

Jeg er en meget sød og udadvendt pige på 18år som kommer fra en lille by der hedder Stenlille. jeg er meget ambitiøs med det jeg laver, jeg går meget op i at tingene skal være ordentlige og være færdige til tiden. Man kan vel godt sige at jeg er perfektionist med de ting jeg laver.

lige pt. er jeg i gang med grundforløbet som skiltetekniker, da jeg desværre ikke kom ind på mediegrafiker grundforløbet, da der var mange om buddet. 

Før jeg søgte ind som mediegrafiker, har jeg gået på handelsskole (HG) i 2år og blev student før sommerferien, dette tog jeg fordi jeg dengang ikke rigtig vidste hvad jeg ville. Men det skal i hvert ikke være det, jeg har altid været meget kreativ og derfor ser jeg dette som en stor mulighed for at udfolde mine kreative sider og få min drøm opfyldt.

jeg er en allerede en stor kendskab til de forskellige programmer og har fået af vide af min lærer at jeg kan nå rigtig langt end det jeg allerede har noget på de 8 uger jeg har gået på grundforløbet som skiltetekniker.

Jeg skal have en læreplads inden jeg kan søge ind på mediegrafiker grundforløbet til januar og derfor har jeg valgt at kontakte dig.

lige nu er jeg i gang med at lave min portfolio, så kan desværre ikke vedhæfte den, men den kommer så hurtig som muligt.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig,

M.v.h Sandra Funch

 

 

Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Prøv evt. at spørge praktikpladskonsulenten på den lokale tekniske skole ....med mediegrafikeruddannelsen på programmet vel og mærke. Det plejer at virke. :-)

/Lena

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Tommi

 

Jeg skriver selvom jeg kan se det er lang tid siden du har oprettet emnet, og netop af denne grund,  håber jeg på i kunne have en stilling ledig indenfor den nærmeste tid.

 

Jeg er 32 år og selv uddannet designassistent, med en del års erfaring indenfor den kreative brance. Jeg har et par år prøvet min anden interesse indenfor sundhedsområdet af, men har besluttet mig til at søge tilbage til det kreative, da det er her mit hjerte ligger.

Jeg er meget interesseret i en mediegrafiker stilling og er uddannet i hele adopepakken.

Udover dette har jeg været 1 år på tegneskole og har i 15 år arbejdet med billedkunst så har en rigtig god form og farvesans.

 

I forbindelse med mine tidligere arbejdspladser er jeg blevet betragtet som en god kollega som arbejder selvstændigt og går til opgaverne med godt humør og gåpåmod

 

Søger du, eller kender du nogen der søger en mediegrafikerelev som virkeligt kan og vil arbejder seriøst og professionelt og som virkeligt kan biddrage så er du meget velkommen til at skrive.

 

Med venlig hilsen

 

Janne Gesner

 

Ps. Jeg sender selvfølgeligt gerne CV og du har også mulighed for at kigge på mit CV på Linkedin hvor det ligger tilgængeligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)