Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejere & udlejere - hvor finder jeg jer?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten

Jeg har brug for at leje et lokale ud i birkerød og har brugt amino, dba, annoncelisten, snus-et-hus.dk osv. alle de gratis steder jeg kan komme af sted med. Og så opslag forskellige steder i lokalområdet.

Jeg er også lidt i tvivl om dit sp. skal du kæde lejere og udlejere sammen. Har du nogle der gerne vil leje et behandlerrum?

Knus Brith

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brith,

Tak for dit svar.

Jeg er jurist og rådgiver lejere og udlejere vedr. erhvervslejeretlige spørgsmål og bistår bl.a. ifm. udarbejdelse og gennemgang af lejekontrakter m.v.

Jeg kæder ikke umiddelbart lejere og udlejere sammen, men vil gerne have dig i tankerne såfremt en af mine klienter skulle have behov for et lejemål, som det du tilbyder.

Med mit indlæg søger jeg, at få tip's og ideer til, hvor jeg med fordel kan placere mine annoncer.

God søndag!

Med venlig hilsen

Kirsten Dalum, Cand. jur.

Dalum Law Consulting smba     www.dalum-law.dk

 

 

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige en hurtig

Kig på oline.dk der mødes udlejer og lejer af erhvervslokaler, måske kan du købe reklameplads hos dem.

Dine fordele er at det er direkte målbart hvor mange henvendelser du får gennem den site og dermed kan du letter genforhandle prisen, så jeg vil råde dig til at lave den første prisaftale meget kort indtil du har lidt feedback på dine annoncer.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)