Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg forretnings partner...Email, SMS, Kalender, Chat, Kontakt lister, Dokumentstyring......

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål:

Jeg synes software produktet er helt unikt og har stort potentielle – men jeg mangler bare at finde ud af hvordan jeg få der ud til det danske marked og derefter EU.

a)      Jeg er på udkig efter nogle partnere til at hjælpe med at få produktet ud på markedet.

a.       Skal jeg kigge efter email hosting firmaer som vil tilbyde til deres kunder?

b.      Skal jeg kigge efter konsulent huse som vil have det med i tasken?

c.       Skal jeg ligefrem hive fat i de helt store tele firmaer (Telia, TDC etc) og de kan tilbyde som en hosted løsning til deres kunder.

d.       Er der andre måder jeg kan komme godt i gang med at få gang i salget.

Glæder mig til at få input om hvad jeg kan gøre for at få gang i salgsmaskinen.

-----

Utrolig nemt interface som minder om Outlook blot mere fleksibelt og rettet mod virksomheder. Bygget på web 2.0 technologi med højre klik og drag&drop.  Føles som en desktop applikation.

Target kunder:

Alle firmaer med stor traffik af emails. (Internet virksomheder, service virksomheder, kunde service, rejse branchen etc)

Hovedområder i produktet:

·         Enterprise Email (ticket nummer styring, flerbrugere arbejder samtidig omkring flere email alias, reply templates, interne noter, email statistik etc)

·         SMS  (udsend masse sms og få automatisk sms ”reminders” fra kalender)

·         Kalender (uendeligt antal kalendere )

·         Chat ( internt eller kan åbnes op til MSN,  yahoo etc)

·         Kontakt lister (uendeligt antal kontakt lister )

·         Dokument Styring

·         Mulighed for VOIP

Kommer i Dansk og Engelsk version. Kan leveres som en ”hosted” løsning eller blive installeret på kundens egen server.

Jeg vil meget gerne sende mere info - hvis du enten kunne tænke sig at bruge produktet eller opstarte samarbejde.

www. Focalscope.com  (men den er endnu ikke lavet fedt med video etc)

Glæder mig til at høre fra jer, Mvh, Thomas

Send email til: ( info snabela focalscope.dk )

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vi kan sagtens hjælpe dig med SMS reminders.. Kontakt mig endelig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon +45 40 720 700, så kan vi lige snakke lidt om mulighederne med integration af vores API adgang i dit system.

Ser meget frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)