Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"I disse tider".....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj herinde Big Smile

Jeg er i fuld gang med at tage de første babyskridt til at starte egen virksomhed. Skal på iværksætter kursus og er ved at skabe kontakter der kan gavne mig på min vej frem.

Mit spørgsmål er dette: Er det fornuftig nok at starte virksomhed i "disse tider"?

Jeg har ikke været i banken endnu, da jeg gerne vil ha udarbejdet min forretningsplan først, så jeg har noget at vise frem. Beløbet vil ca dreje sig om 80-100.000kr.

Er der nogen der har en god fornemmelse om, hvorvidt det er fornuftig at starte nu??

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene du sagtens kan starte din virksomhed nu. Når man starter virksomhed og såfremt du tror på din idé, så er det bare med at klø på. Du finder hurtigt ud af om din idé er holdbar og så betyder ikke nødvendigvis hvordan markedet agere lige pt. Hvis du mener din idé er bæredygtig, så skal du nok få succes selvom du starter midt i finanskrisen.

Det er godt du først udarbejder en forretningsplan, da det er næsten umuligt at låne penge uden. Tidspunktet du vælger for at låne penge i banken kan tilgengæld have betydning, da bankens krav med overvejende sandsynlighed vil være strengere i dag end for bare 1 år siden.

Held og lykke

/Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare klø på nu.

Kan din virksomhed klare sig i disse tider, vil det bare blive endnu sjovere når det bliver væksttider igen.

Jeg har endnu ikke oplevet besvær med at låne penge, og det drejer sig om væsentlig større beløb end 100.000.

Medierne har blusset det alt for meget op, bare fordi at Annie med 8 børn og intet job ikke kan låne penge til sin nye Jaguar.
Gode og sunde virksomheder skal nok kunne låne penge, ellers er du havnet i den forkerte bank.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg mener ikke der findes dårlige tider til opstart af virksomhed, så længe man har " hovedet " ( & måske banken ), med.

Hvis man bruger det gamle huskeråd at sætte>> tærring efter nærring<<, og ikke >> sætte alt på et brædt << så går det vel.

Vi er selv igang med opstart af virksomhed og lader os ikke styrer af finanskrise osv.

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Big Smile

Mange tak for jeres svar! Det styrker lidt i selvtiliden at høre Smile. Jeg klør på og tager dem med stormStick out tongue

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)