Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din mening til kende

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En anelse uoverskuelig, men - paradoksalt nok - tror jeg at en lidt større skrifttype i menuen kunne hjælpe på det!

Og så er jeg ikke tosset med den orange tekstfarve i menuen. Prøv at lave noget der springer mere i øjnene, og falder mindre ind i baggrunden. Hvid for eksempel ;-)

Just my thoughts..

Held og lykke med siden!

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen,

Mit førstehåndsindtryk var at denne side er acceptable, dog skal I arbejde en del med det grafiske.

Jeg skal lige tilføje at jeg har set siden i IE 7.0 og Firefox 3.0.5 /( 22" skærm - 1680x1050px ).
I kan se et screendump her hvordan siden tager ud i en ovenstående opløsning:
http://www.mg04.dk/work/ur-tid-dk.jpg

Her et par råd og kommentarer fra mig.

  1. Headeren - Ok. Fint  med et slogan. Jeg ville nok ha' zoomet mere ind på urerne.
  2. Baggrundsfarven synes jeg konflikter med selve siden. Der er for mange grå nuancer! Jeg kan varmt anbefale http://kuler.adobe.com, her kan I få prøvet nogle farve kombinationer og få masser af god inspiration.
  3. Fint med en drop-down list i toppen samt et søgefelt. Dog ville jeg vælge en anden baggrundsfarve (igen for meget grå farve) til disse samt gøre søgefeltet større. Fint med varekurven i toppen, hvad med at smide betalingskort-logo'erne op i toppen også? I stedet for man skal scrolle! 
  4. Ure-logo'er i toppen ville jeg flytte ned i bunden og samtidig ville jeg finde nogen i bedre kvalitet. Folk skal nok hurtigt finde ud hvilke mærker I har vha. menu'en ...hvilket bringer mig videre til næste punkt!
  5. Menu'en: Jeg savner mere kontrast mellem den orange og den grå. Hvorfor er "Urmærker" understreget? det er jo ikke et link!!Confused
  6. Skrifttyper og skriftfarver: De flester steder bruger I Trebuchet men enkelte steder bliver der også brugt verdana (hvorfor?) og igen i noget af grafikken bruger i Times New Roman (tror jeg). Jeg savner mere konsekvens!
    Det samme med skriftfarven - Nogle steder bruger i sort til brødtekst andre steder blå?? Hvorfor nu blå når I også bruger det til links...det er ikke særligt hensigtsmæssigt.
  7. Produktsider ser nogenlunde ud. Jeg har ikke nogle væsentlige kritikpunkter her!Smile
  8. Grafikken i den højre side vedr. bestiling, levering og telefontid ser ...hvordan skal jeg beskrive det...hæslig ud! Klart med til at trække siden ned.
  9. Det samme gør sig gældende for den bagved-liggende HTML kode. Fyldt med fejl. Her har I klar en udfordring i at få ryddet op i koden. Brug CSS til opsætning/layout - I kunne spare mange kodelinier ved dette! Dog er jeg ikke klar hvilket system i benytter og om det i hele taget er muligt??
  10. Hvordan med søgemaskiner og optimering - Har I nogen ambitioner der?

Det var alt herfra.

Held og lykke med udviklingen af jeres side!

Med venlig hilsen

Jimmy

 

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimy mm.

Jeg har haft en side www.hartho.dk   hvor jeg sælger lidt hyd. trykforstærkere. Ja og ja der kan sikkert siges meget, nye billeder, kommer der på et tidspunkt også. Dette er en teknisk side, lidt for nørder i hydraulik, og ikke noget for alle, men vil da godt høre lidt, - du skriver noget om en html kode ?

Siden skal ikke være for perfekt, men oplysende for fagfolk.

M.V.Hilsen Thorkil

Thorkil
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorkil,

Jeg besvarede et indlæg fra Larsen vedr. ris og ros til ur-tid.dk, så jeg forstår ikke hvor hartho.dk kommer ind i billede??Confused

Med venlig hilsen

Jimmy

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torkil,

tak for svar. Alle vores ure skal naturligvis have en tilbudspris, der er lavere end normalprisen, så det er helt klart en fejl. Kan du sige mig hvor du har set det, for så retter jeg det straks.

Hilsen Larsen

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

ja jeg kan godt se det ikke skinner af lækkerhed, når man ser vores side på en 22" som du har screen-dumped - det må vi vist arbejde lidt på. Som du har bemærket er alt selvgjort, hvilket helt klart har sine tydelige ulemper, men så i stedet har sparet noget kapital til at sætte ind andre steder:D Baggrundsfarven har været diskuteret flere gange internt og vi ender nok med at ville ændre den på flere opfordringer.. Jeg har været inde på "kuler.adobe" - tak for linket, der er ihvertfald lidt at vælge imellem.

Jeg kan sagtens følge din mening om kontrasten imellem grå og orange, men omvendt så tror vi på at ved at vælge de rigtige farvenuancer vil det sagtens kunne lade sig gøre, at kombinere disse to farver. Urmærker er ikke længere understreget :-)

Opsætningen af HTML kode på forsiden er lavet via en Scannet shop, hvor vi desværre ikke har mulighed for at ændre ret meget. Dvs. vi er lidt bundet mht. kodning og er nødt til at gøre brug af rammer. Dette gør det desværre også vanskeligere at søgeoptimere, hvilket vi også selv står for, men er blevet mere fortrolige med som tiden er gået. Dog har vi stadig lang vej, så hvis du kender nogle kvikke personer, der er gode til SEO, må du meget gerne smide en kontakt.

Tak for din tilkendegivelse og særdeles konstruktive kritik af vores site.

Larsen

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Off-topic: Nu hvor der lige er nogle ur-kompetencer tilstede, vil jeg høre om der er nogen der ved hvor man kan købe TechnoMarine ure på nettet?

Mvh Mikael

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen,

Det var så lidt!

Mht. jeres webshop tænkte jeg nok det var en færdig løsning i havde købt. Jeg ved ikke om der findes mere fleksible og søgemaskine-venlige webshops...men det kan i sikkert finde ud herinde.

Jeg er sikker på i kan få hjælp herinde på amino.dk  - brug bla. forum vedr. seo http://www.amino.dk/forums/14500.aspx
Derudover kan jeg anbefale denne blog: http://www.blog.concept-i.dk/laere-seo/

Derudover benytte jeg selv: http://www.google.com/webmasters/tools/ . Lækkert værktøj hvor i kan få masser infomation om hvilken placeringer I har på Google på forskellige søgeord.

Fortsat held og lykke med Jeres webshop!

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)