Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Er der nogle der har nogen gode råd eller erfaringer med hensyn til markedsføring?

Vi har mange ideér men ved ikke hvad der virker.

Håber i vil hjælpe

Knus fra Ditte & Maria

 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej D & M

Hvad skal i markedsfører ? ,

jeg mener er det E-handel eller en skobutik på strøget,

hvor stort er budgettet

Der er mange muligheder alt efter, hvad , hvor & hvor meget

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med at starte et firma der hedder adventuredate, det handler om at vi vil have folk lidt væk fra netdating og ud at få nogle oplevelser på deres dates.

Vi har helt fra start, vi har lidt penge men ikke et kæmpe budget.

Vi holder reception i slutningen af marts og vil gerne have noget der, der kan markesføre os.

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte & Maria

Var det ikke en idé at kontakte nogle journalister på div. aviser, og få dem til at skrive nogle artikler om jeres koncept ??

De plejer nu være rimelig postive omkring den slags initiativer/tiltag, og det koster jo ikke andet end lidt tid.

Venligst Michael

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte & Maria

I den lille information man kan hente på jeres ide (navn+ lille beskrivelse) kan den vel klassificeres som en "niche". Niche markeder er mange gange rigtigt sjove, spændende og givende markeder at arbejde med fordi man kan møde mennesker der brænder for noget som man ikke møder andre steder. Med det sagt ligger udfordringen også gerne i at der ikke er helt så mange penge at bruge, eller såmæn hente i markederne og man derfor mange gange er hensat til endten selv at skulle gøre en masse for at expandere markedet, eller håbe på at andre hjælper med.

Dating markedet er stort med masser af niche tilbud, så hatten af for at i tager teten og lanchere et nyt tilbud, og jeg er sikker på i kan få foden indenfor med den rigtige planlægning og ikke mindst eksekvering.

Jeg kunne med fordel foreslå nogen som aktivitetsbaseret markedsføring kombineret med en god solid PR / Presse håndtering for at se om man ikke kunne overtale nogle medier til at blive interesseret i ideen. Med andre ord, få ordet ud omkring hvad i vil og hvad i kan tilbyde på en sjov, engageret måde der afspejler den ånd som i gerne ser jeres kunder skal have :)

Men mere i dybten kan jeg ikke gå, da jeg ingen ide har om jeres detaljerede planer, eller om hvor langt i evt. er i en process.

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte & Maria.

Det lyder spændende. Der findes mange kreative muligheder for markedsføring og mange af dem er også diskuteret herinde på Amino. Bare søg efter dem...

Noget meget vigtigt er dog, at I bliver synlige på nettet, når folk gerne vil søge efter dating-muligheder. Sørg for at jeres site har taget højde for søgemaskineoptimering og annoncer evt. på Google Adwords. Der er efterhånden mange om budet i den branche og I må derfor sørge for, at I kan matche konkurrenterne på dette område. Så er I godt hjulpet.

Mvh Morten.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)