Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp med google

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jørgen

det kan jeg ikke svare på , for aner ikke hvd sitemap plugin er

jeg ved der mangler noget ved min side ,for at den kan findes på google, for jeg havde en til at kigge på den sidste år i jan, og der er fjernet noget fra siden ,  hun kunne desværre ikke installere det igen,da firmaet der har lavet min side, har lavet beskyttelse på mange af tingene så det kun er dem der  kan lave det om , hun fik det aldrig lavet.. selv om d t er en der til dagligt arbejder med at søgeordoptimere hjemmeside

der er desværre ingen hjælp fra dem der lavede min side , da de vist er sure over jeg har forsøgt t få hjælp ude fra , da de er meget langsomme til at svare tilbage og få lavet rettelser. da jeg ikke selv har en dyt  forstand på det,  andet end at jeg kan oprette annoncer og ændre billeder.

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det jeg installerede i aftes er lykkedes, nu kan jeg bruge analytics ,så det var første skridt. ser lige over den næste måned hvad der sker på google, og så er jeg i gang med at få spredt mit link endnu flere steder, har været igennem de links i har givet her og er accepteret på flere links sider i løbet af natten.

tak for hjælpen indtil videre.

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke hvem der har bildt dig ind at analytics hjælper på din placering.
Det er der umildbart ingen beviser for?

Derimod hjælper før nævnte sitemaps med at alle dine sider bliver indekseret, så det er dermed langt vigtigere end analytics.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige for at opsummere, hvad andtre har forsøgt at forklare.

Google Analytics hjælper dig IKKE til at blive indekseret af Google. Det er et statistik-værktøj (det mest geniale der er lavet).

For at blive optimalt indekseret af Google, skal din hjemmeside være korrekt søgemaskineoptimeret, og have masser af gode indgående links.

Det du nævner, at en person har fjernet fra din side, var måske et XML sitemap?
Et XML sitemap kan hjælpe Google med at indeksere din side, MEN det er ikke den korrekte løsning.
Hvis din hjemmeside er ordentligt søgemaskineoptimeret, så er dét det optimale.

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

du har misforstået, analytics var den ene ting, søgeordsoptimering en anden ting, det er jeg godt klar over, men hvis der er store mangler ved min side,så den ikke er ordentlig søgeordsoptimeret,så kan jeg jo ikke komme videre, jeg har brugt jeres råd herinde og læst om søgeordsoptimering på google, og ved godt der stadig er lang vej til jeg kommer frem, men har prøvet at følge hvad jeg ar fået af råd, men kan jo kun se tiden an, også igen få en ude fra til at hjælpe mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Analytic koden har altså ingenting at sige, om din hjemmeside bliver fundet af google eller ej. Der er mange virksomheder som benytter sig af andre sporingsprogrammer, fordi de ikke mener at google analytic er godt nok.

Google analytic er et gratis redskab, der kan vise dig hvor mange besøgende, hvilke trafikkilder de kommer fra, spore indhold på din side, du kan opsætte mål og se handler der kørt igennem.

Søg på google, eller her på amino, så vil du hurtig indse, at google analytic KUN er et gratis statistikprogram - intet andet!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)