Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nationalt distributionssystem (Fra Computerworld)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænksom artikel forleden efterlyste et alternativt distributionssystem såæedes webshop-ejere kunne koncentrere sig om layout, kundeservice, SEO mv. og overdrage den fysiske distribution til et andet firma. Hvad synes I? Er der et marked (og ville i benytte det) for et firma som varetog:





- lagerføring



- ekspedering og pakning



- håndtering af returvarer.



- hjælp til lagerstatus



- pakning af kataloger mv.



 



Via aftaler med Post Danmark kunne pakkepriser gøres fornuftige.



Mvh.



 



Kim Falkner










 





 





Selected Media - Online Marketing bureau 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

 

Hvis tilbuddet er det rette, ville jeg klart overveje at gå ind i sådan et samarbejde. Et eller andet sted, gælder det jo om at finde ud af hvad man gør bedst, og så gøre mest muligt af det. Min egen kompetence ligger ikke i at have lager og sende ting, men derimod i selve salget og markedsføringen - så hvis jeg kunne frigøre mere tid til dette, ville en merudgift i form af lager/forsendelse nok kunne retfærdiggøre det.

 

Men som nævnt i den anden tråd, er der mange ting at tage højde for og mange problemstillinger der skal klarlægges. men jeg følger med i spænding :)

Hilsen

 

- Jesper

Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg har misforstået ideen der er omtalt her, men hvis ikke, så er der flere udbydere af den slags ydelser.

Jeg har tidligere undersøgt noget tilsvarende ifm en forretningsplan om distribution af øl til private – fandt at der er masser af lagerhoteller der kan lagre, plukke, sende, håndtere returvarer osv.


Så vidt jeg husker var de fleste (større) helt indstillet på at servicere ehandelsfirmaer på elektronisk vis (altså at man ikke skal faxe en plukkeseddel eller ringe op).



 


Prøv at google på ”lagerhotel” og ”distribution”; jeg fandt bla:


Genpack.com


Logchemie.dk


Lm-lagerhotel.dk
 


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)