Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kikser vores SEO på ordet sexlegetøj?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvordan du vender og drejer det vil jeg fastholde, at det er et virkelig dårligt forslag, at opsætte endnu en side på sexlegetøj, frem for at gøre det som der faktisk skal til at denne - eller en anden, URL ranker: Nemlig at få rettet de øvrige ting der er nævnt.

Ved at oprette en URL mere defokuserer du blot - både mandens egne resurser og links.

Med mindre man er ude på at skabe mere arbejde for sig selv, og løbe unødig risici, så er det altså ikke nogen god strategi. Det plejer mest af være konsulenter på timeløn der foreslår den slags :)

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle svarene.

Der er noget at gå igang med. Og noget, jeg lige skal forstå først.

F.eks.: Må en overskrift med <H1> tag stå midt inde i en tekst. F.eks. sådan her:

Flower-vibrator
Et helt nyt stykke <h1>sexlegetøj</h1> fra USA, som er super godt. Det kan bruges...

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Goaften:

F.eks.: Må en overskrift med <H1> tag stå midt inde i en tekst. F.eks. sådan her:


Flower-vibrator
Et helt nyt stykke <h1>sexlegetøj</h1> fra USA, som er super godt. Det kan bruges...

Det kan det godt, men så skal der laves noget CSS for at ødelægge den style som H1 indeholder.

Men jeg vil bruge H1 som en regulær overskrift. Du har også H2, H3 som kan bruges som underoverskrifter.

 

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels. Vi kender jo hinanden fra gamle dage. Håber dit firma går godt.

Skal det forstås på den måde, at H1, H2, H3 osv. har samme virkning på søgemaskinerne? Eller er H1 stærkere end H2 osv?

Jeg vil gerne selv bestemme udseendet af min tekst. Kan man så ikke ophæve den grafiske virkning af H-tags. F.eks. sådan:

Flower-vibrator
Et helt nyt stykke <h1><font size: small>sexlegetøj</font size></h1> fra USA, som er super godt. Det kan bruges...

 

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Goaften:

Hej Niels. Vi kender jo hinanden fra gamle dage. Håber dit firma går godt.

Jeg mente nok at det ansigt var bekendt ;).... jo... det kører da men som alle andre vokser træerne jo ikke ind i himlen...

Goaften:

Skal det forstås på den måde, at H1, H2, H3 osv. har samme virkning på søgemaskinerne? Eller er H1 stærkere end H2 osv?

Jeg vil gerne selv bestemme udseendet af min tekst. Kan man så ikke ophæve den grafiske virkning af H-tags. F.eks. sådan:

Flower-vibrator
Et helt nyt stykke <h1><font size: small>sexlegetøj</font size></h1> fra USA, som er super godt. Det kan bruges...

H1 er stærkere end H2 osv....

Men jeg vil ikke indsætte H-tags midt i en sætning. Det skulle ikke undre mig om Google har luret den løsning og afviser det.

 

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede denne streng rutchede vi baglæns hos Google på søgeordet sexlegetøj. Vi nåede at ryge helt ud af listen.

Nu har vi gennemført de vigtigste af de gode råd vi fik i strengen herover. Det resulterede i, at vi øjeblikkelig kom på listen igen (langt nede). Dernæst rykkede vi frem til en plads 61, dvs. øverst på side 7.

Det lyder måske ikke af noget særligt, men det er stort, at vi overhovedet er tilbage på listen. Også i betragtning af, at det kun er ca. halvdelen af de danske sexbutikker, man overhovedet kan finde på den liste. Nu skal placeringen bare forbedres, og det fik jeg også masser af idéer til i denne streng.

Derfor vil jeg bare sige et stort og varmt tak til alle, som deltog med analyse og forslag.

At jeres analyse af vores netbutik var grundig, fremgår af Google Analytics, hvor jeg kan se, at netbutikken blev besøgt 111 gange i forbindelse med debatten.

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)