Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google finder os ikke

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres topmenu bliver slet ikke læst. Der er ingen links i den. Så den skal I have lavet om.

Der ligger en stor bunke javascript som skal ud i en ekstern fil.

Der ligger en stor blok der hedder Viewstate. Få den flyttet ned i bunden.

Man skal helt ned i linie 378 for at se et link når man på forsiden kigger i kildekoden. Derudover skal i fjerne det "?PageID=xxx" og sætte en rigtig tekst ind istedet..

Men få en SEO-mand på banen og få ham til at kigge jeres side igennem. Han kan så fortælle jeres webbureau nøjagtigt hvor det er de skal rette.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ok, det gik måske lidt for meget fagsprog i den :)

Men det jeg fisker efter er, at ALLE sider (altså forsiden og undersider) har samme titel.

Hver enkelt side skal have sin unikke sidetitel.

Sidetitlen er det der står øverst i Internet Explorer, og overskriften i en Google søgning.

 

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

 

Er det mig eller Kenneth du svarer?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dig Portalejer jeg svarer. Det er jo din tråd ;)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for dit svar.. Meget af det er sort snak for mig :-)

Jeg har desværre ikke nogen der laver sitet for mig i øjeblikket... Så er meget på bar bund, forvirret...

Det du beskriver, er det noget der betyder meget, og vil det koste en formue at få lavet? Er det noget du kan sætte ca priser på, altså bare ca. snakker vi 5 - 10- 30 eller 100.000 kr?

Jeg har forhørt mig ad ved forskellige, men har fået lige så forskellige svar..... Nogen siger noget er helt ude i skovet og trækker ned i google, og andre siger det samme er møj vigtigt. En som mig der SLET ikke er inde i det, bliver MEGET forvirret, og aner ikke hvor jeg skal gå hen og hvad jeg skal gøre....

Men tak endnu engang...

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe fik så lige svaret på den alligevel.

Ja og egentlig undskyld Jobcard, at jeg brød jeres trød, blev bare lige fanget, da jeg har samme udfordringer som jer...

Venligst Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er flere ting jeg ville lave om på siden, hvis jeg skulle optimere på siden.

1. Unikke titler på alle siderne (og lad dit søgeord stå først)

2. Unikke Overskrifter på hver underside skrevet i HTML taggen H1

3. Unikke Meta Tag Description på alle undersider

4. Lad det søgeord der er fokus på, på hver side gentage sig i både titel, Overskrift, metatags og en 3-4 gange på hver side

Herefter sørg for at alle undersiderne bliver indekseret af Google - dvs. lav en menustruktur der muliggør at Google kan finde alle undersider.

Slutteligt - så ville jeg tage fat i en SEO mand der kan gøre det hele endnu bedre. Jeg kan personligt anbefale Karsten fra Strategen.dk

/Christian

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Niels

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt OK Kenneth.

Vi er jo link-partnere

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hegelund Møller:

Og til Portalejer: Man kan være nok så certifikeret og dygtig til programmering, men markedsføring i søgemaskiner er en disciplin for sig selv.

Nu blander du vist SEO og SEM sammen?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)