Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ultimative Support- og Kundeservice-værktøj

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør lige lidt reklame for vores produkt, som er meget velegnet til alle virksomheder, som ønsker at give deres kunder hurtig og god kundeservice:

Modtager jeres firma mere end 20 emails om dagen og er der ofte forvirring om hvem som skal svare på hvilke emails i de fælles email bokse?

Har I ofte problemer med at finde ”gamle” emails og ”glemmer” at følge op på emails.

Løsningen er her: www.FocalScope.dk -  Det ultimative Support- og Kundeservice-værktøj:

  • Jeres medarbejdere kan svare på 3-5 gange så mange emails end hvis I bruger Outlook.
  • Alle emails er tildelt et synligt reference nummer for kunderne - aldrig har det været nemmere at finde ”gamle” emails.
  • Ansvarlig agent, statuskontrol, og interne noter på emails gør det utrolig nemt at samarbejde for teamet.
  • Opfølgning på emails har aldrig været lettere - automatisk alarm for opfølgning på indgående eller udgående emails.
  • Standard svar templates gør det til en leg at svare på kunde-emails.
  • Mulighed for automatisk SMS til kunderne og medarbejdere ved mødebooking i kalender.
  • Ledelsesrapport viser emailtraffik for afdelinger og medarbejdere.
  • Mulighed for at arbejde hvor du vil!  På kontor, hjemmefra eller når du er på rejse.

Hvis du ønsker mere info – skriv til info(a)focalscope.dk

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)