Det ultimative Support- og Kundeservice-værktøj
Tilmeldt 9. Aug 08
thomaschr
Skrevet
11-01-2009 kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg gør lige lidt reklame for vores produkt, som er meget velegnet til alle virksomheder, som ønsker at give deres kunder hurtig og god kundeservice:
Modtager jeres firma mere end 20 emails om dagen og er der ofte forvirring om hvem som skal svare på hvilke emails i de fælles email bokse?
Har I ofte problemer med at finde ”gamle” emails og ”glemmer” at følge op på emails.
Løsningen er her: www.FocalScope.dk - Det ultimative Support- og Kundeservice-værktøj:
- Jeres medarbejdere kan svare på 3-5 gange så mange emails end hvis I bruger Outlook.
- Alle emails er tildelt et synligt reference nummer for kunderne - aldrig har det været nemmere at finde ”gamle” emails.
- Ansvarlig agent, statuskontrol, og interne noter på emails gør det utrolig nemt at samarbejde for teamet.
- Opfølgning på emails har aldrig været lettere - automatisk alarm for opfølgning på indgående eller udgående emails.
- Standard svar templates gør det til en leg at svare på kunde-emails.
- Mulighed for automatisk SMS til kunderne og medarbejdere ved mødebooking i kalender.
- Ledelsesrapport viser emailtraffik for afdelinger og medarbejdere.
- Mulighed for at arbejde hvor du vil! På kontor, hjemmefra eller når du er på rejse.
Hvis du ønsker mere info – skriv til info(a)focalscope.dk
|