Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar30.dk - Virker det?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.



Jeg vil gerne lige hører om der er nogen som har noget erfaring med www.spar30.dk

Det er en pænt imponerende kundeliste de har, de har vist
TV-reklamespots på nogle af TV2 regioner, og der bliver sendt en pæn
del nyhedsbreve ud fra dem.

Jeg er heller ikke skræmt af deres priser....

Er der nogen som har prøvet at annoncere hos dem?


/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Var med i det på et tidspunkt, var ikke imponeret over det, men det er ved at være nogle år siden, så kan være det er blevet bedre.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders.



 



Jeg kan kun sige gode ord om Spar30. Jeg har benyttet mig af dem flere gange. Ikke for mine egne virksomheder, men som led i markedsføringsplanerne for nogle af de webshops, jeg gennem tiden har hjulpet med markedsføringsplaner. De fleste har været tilfredse og med de produkter du sælger, er jeg ret sikker på, at du nok skal få dine penge hjem igen. Som en god Amino vil jeg gerne give dig nogle gode råd om brugen af Spar30 i din markedsføring u.b. hvis du kontakter mig på tlf. 30287773 eller via mail.



Held og lykke!



 



De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Lad mig sige det sådan at jeg har været kontaktet af dem, priserne er dog variable vil jeg sige :p

 

Uden at være den første til at nævne specifikke tal, kan jeg da sige at de mente det var et speciel tilbud til mig (hvilket jo som regel er en standard pris) - da jeg takkede nej, insisterede deres salgsmand på at jeg skulle kontakte ham pr. telefon - hvilket jeg aldrig har fået gjort... desværre - Kunne jo have været spændende at høre hvilken speciel pris han kunne strikke sammen i 2-omgang, da det højest sandsynligt handlede om det ;)

 

Mht. deres reklamer på tv2.. Det er KUN TV2  Vestfyn.

 

Men lad mig høre hvad i folk siger, i følge min trofaste ven "Alexa", hvilken jeg ikke har fået bekræftet om virker eller ej endnu, så er deres besøgstal jo ikke det store alligevel.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er hoppet på spar30 resten af året, og venter nu spændt på hvad det kan genererer.
Ifølge dem selv har de ca. 150.000 på deres samlede mailinglister.
Mine tilbud ryger afsted til ca. 100.000.

Jeg  lader  jer naturligvis hører nærmere...

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
wow!!!
150.000 det var alligevel en slat! Jeg kan se at vi har noget at stile efter, med vores projekt.
Jeg håber du vil vende tilbage og fortælle hvordan det går dig.. om du kan mærke en øget omsætning :-)
Jeg arbejder selv med et projekt i form af online markedsføring og håber da på at vi bliver lige så stor en succes som Spar30. Må indrømme at jeg blev lidt nervøs første gang jeg hørte om Spar30. For på det tidspunkt havde jeg arbejdet intenst i et halvt år på at stable min egen reklamesøjle på benene.. og troede i første omgang at de havde fået min ide før jeg selv havde (*G* kan man hugge en ide der endnu ikke er opstået?!?! nå lader lige filosoffen kravle tilbage til lommeuldet). Men heldigvis var det ikke helt samme koncept.. men jeg må da indrømme at spar30 er en af de sider hvor, så vi håber på at komme op at måle os med :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det handler jo også om det køber-segment, du ønsker at ramme. På ENGODSAG.DK har vi 15.000 brugere/dag og 75.000 tilmeldte til n-brevet. Men vi har ikke primært fokus på bargain-hunters (rabat søgere), men på at skabe loyalitet og genkommende forbrugere. Så det skal du også gøre op med dig selv - hvilke matcher din målgruppe og dit prisfokus... Og hvilke konkurrenceparametre vil du fokusere på...
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en opdate og mine erfaringer....

Jeg har haft siden august og året ud haft lidt mere end 1000 henvisninger fra spar30 - Dette er noget mindre end jeg havde forventet.
Dog vil jeg sige, at der er en højere konverteringsprocent fra besøgende fra spar30 end andre besøgende.....

Jeg har valgt at stoppe samarbejdet, da det ikke helt lever op til mine forventninger, men jeg tror bestemt at andre produkter har større succes end dem jeg udbyder. Derfor er dette ikke negativ omtale af spar30, men ment som mine erfaringer videregivet...

Det var et eksperiment fra min side for at prøve noget andet, og min konklusion er at markedføringsbudgettet for 2007 går til Google Adwords og videreudvikling af eget nyhedsbrev (opkøb af emailadresser).

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders T. Sørensen skrev:



Jeg er hoppet på spar30 resten af året, og venter nu spændt på hvad det kan genererer. Ifølge dem selv har de ca. 150.000 på deres samlede mailinglister. Mine tilbud ryger afsted til ca. 100.000.

 

Jeg har haft siden august og året ud haft lidt mere end 1000 henvisninger fra spar30 - Dette er noget mindre end jeg havde forventet. Dog vil jeg sige, at der er en højere konverteringsprocent fra besøgende fra spar30 end andre besøgende..... Jeg har valgt at stoppe samarbejdet, da det ikke helt lever op til mine forventninger, men jeg tror bestemt at andre produkter har større succes end dem jeg udbyder. Derfor er dette ikke negativ omtale af spar30, men ment som mine erfaringer videregivet... Det var et eksperiment fra min side for at prøve noget andet, og min konklusion er at markedføringsbudgettet for 2007 går til Google Adwords og videreudvikling af eget nyhedsbrev (opkøb af emailadresser).



Vi har også et samarbejde med Spar30 og vores efaringer er heller ikke imponerende. Siden oktober har vi haft ca. 6-700 besøgende, men ikke noget videre salg! Hvorfor kan man så spørge! Måske fordi de varer vi prøver at sælge ligger prismæssigt i den lave ende, dermed er besparelsen i kroner ikke noget videre og kunden skal jo trods alt stadig betale porto. Måske ville det virke bedre hvis varen var dyrere og besparelsen i kroner dermed bedre ...

 

Iøvrigt har jeg svært ved at se at de kan sende ud til 100-150.000 potentielle kunder! Hvis de gjorde det, ville jeg PÅSTÅ at der ville komme flere besøgende. Man må jo formode at det er interessede personer der har tilmeldt sig deres service ... Bemærk at det er en påstand, altså ikke noget jeg ved eller kan dokumentere på nogen måde, blot min ydmyge fornemmelse ...

 

Jeg er også nået til samme beslutning som dig: Google Adwords skal der bruges flere penge på.

 

Du nævner så at du vil opkøbe mailadresser, ved du hvor man kan det og hvad det koster? Kunne godt være interesseret i det samme :-)


Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger også spar30. Vi er rimelig godt tilfreds. Vi ryger ud til 100.000 bruge hver søndag med 2 af vores tilbud. Set i forhold til den pris vi betaler er det ganske godt.
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)