Blev i dag kontaktet af Spar30, om hvorvidt jeg var interesseret i at forlænge vores samarbejde. Det afviste jeg høfligt, idet jeg forklarede at den trafik vi havde fået fra siden ikke levede op til vores forventninger. 100-200 besøgende
pr. måned er ikke godt nok, med det antal af nyhedsbreve der udsendes hver uge (4 søndage á ca. 100.000).
Sælgeren påstod så, at deres tal for hvor mange der havde besøgt vores side, lå over 7.000 !!! Da jeg forklarede at vi havde nævnte 100-200 besøgende pr. måned (på 5 måneder giver det max 1200), blev han noget forlegen og mente så at deres system måtte have en fejl, som der måtte checkes op på ....
De personer jeg har talt med hos Spar30, har alle været meget venlige og ikke på nogen måde anmasende, men det er jo tørre tal der motiverer mit engagement, så det er en aftale der ikke bliver forlænget :-(
Som jeg fortalte den venlige person, så er det i mine øjne et koncept der henvender sig til firmaer der sælger dyre ting, f.eks. kr. 1.000,00 og derover, således at deres kunder får en
rabat der ikke forsvinder i porto og lignende.
Og som J.Løw er inde på, så er deres kunder nok egentlige bargain-hunters, som kun går efter varer de skal bruge og dermed kan lave prischeck på hos forskellige forretninger. De lader sig ikke lokke af det øvrige sortiment i din forretning :-( ... de ved hvad de vil have og de ved hvad de vil betale :-)