Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar30.dk - Virker det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ikke nogen der vil ud med et par priseksempler ?

Er selv i gang med marketingsstrategien, så det ville være fint at vide hvor på skalaen vi er henne :-)



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger Spar30 i øjeblikket, men når vores kontrakt udløber med dem, forlænger vi ikke.

Det har simpelthen ikke givet nok trafik til vores webshop.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Blev i dag kontaktet af Spar30, om hvorvidt jeg var interesseret i at forlænge vores samarbejde. Det afviste jeg høfligt, idet jeg forklarede at den trafik vi havde fået fra siden ikke levede op til vores forventninger. 100-200 besøgende pr. måned er ikke godt nok, med det antal af nyhedsbreve der udsendes hver uge (4 søndage á ca. 100.000).

 

Sælgeren påstod så, at deres tal for hvor mange der havde besøgt vores side, lå over 7.000 !!! Da jeg forklarede at vi havde nævnte 100-200 besøgende pr. måned (på 5 måneder giver det max 1200), blev han noget forlegen og mente så at deres system måtte have en fejl, som der måtte checkes op på ....

 

De personer jeg har talt med hos Spar30, har alle været meget venlige og ikke på nogen måde anmasende, men det er jo tørre tal der motiverer mit engagement, så det er en aftale der ikke bliver forlænget :-(

 

Som jeg fortalte den venlige person, så er det i mine øjne et koncept der henvender sig til firmaer der sælger dyre ting, f.eks. kr. 1.000,00 og derover, således at deres kunder får en rabat der ikke forsvinder i porto og lignende.

 

Og som J.Løw er inde på, så er deres kunder nok egentlige bargain-hunters, som kun går efter varer de skal bruge og dermed kan lave prischeck på hos forskellige forretninger. De lader sig ikke lokke af det øvrige sortiment i din forretning :-( ... de ved hvad de vil have og de ved hvad de vil betale :-)

 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg brugte også Spar 30 for et par år siden. Det virkede godt nok de første par gange , men så skete der ingenting i det senere kampagner.

De har ringet igen . Jeg havde travlt og bad dem sende et tilbud på email. De ville de ikke og jeg bad dem holde op med at kontakte mig.

 

Martin


 

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har gennem en længere periode benyttet os af Spar30 og generelt tilfredse med samarbejdet, men antallet af henvisninger og genereret salg afhælnger jo også meget af de konkrete tilbud man har med og jeg kan konstatere at et tilbud ikke virker og samme tilbud virker ½ år senere - sådan er det med al markedsføring.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)