Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo af website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle..

Jeg har et website med mange forskellige varer og er ikke rigtig klar over hvordan jeg rammer nogen mål gruppe når jeg har så bredt et sortiment. nogen der kan komme med indputs til dette?

Så er problemet nok også det at kunne finde ud af det. mangler nok en der kunne hjælpe med seo af siden, men økonomien er desværre ikke for høj så kan ikke smide feks. 20000kr i det nu. nogen der ved hvad det ca koster bare at komme i gang? shoppen er bygget op på et dandomain shopsystem.

Shoppen (www.gavekuppet.dk)

Har prøvet lidt med adwords men alt for lidt udbytte for pengende. måske jeg gør det forkert?

Håber i kan komme med nogen gode forslag..

På forhånd mange tak

Anders Dyhr

 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at tjekke kildekoden til enkelte af produkterne på siden, så er der meget at hente ved at lave bedre sidebeskrivelser.

Nogen af produkterne har slek ikke sidebeskrivelse, mens andre er OK.

 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Som der allerede er nævnt, så skal der arbejdes lidt med dine sidetitler, og sikkert også et par andre ting (har ikke kigget hele sitet igennem). Men skriv gerne en mail til mig på lars@conseo.dk og fortæl lidt om hvad din plan er med siden, og hvad dit budget er, så skal jeg lave et godt tilbud til dig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

På et standard system som DanDomain kan du ikke ændre på koderne. Det gør heller ikke så meget, for de er gode nok til at du sagtens kan opnå bedre resultater, hvis du fokuserer på det du faktisk kan ændre - og bør forbedre:

- Bedre titler på alle produkter og sider, som allerede nævnt

- Bedre tekster - både på produkterne, men i særlig grad på dine kategori-forsider, hvor der ingen tekst er nu

- MANGE flere links - der er tilsyneladende meget få der linker til dit website i dag. Der skal mange flere til, hvis du for alvor vil skabe bedre resultater

Alt dette er i princippet noget du kan klare selv, hvis du har tiden. Du kan også få et firma som mit til at lave lidt eller mere af det - men det koster naturligvis.

Jeg kan også anbefale dig, at se nærmere på SEO Supporten - her får du meget klare anvisninger på hvad du skal gøre for at optimere ovenstående - og mere til, ubegrænset support, og en god rapportering for kun godt 5.000 kr. pr. år.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender DanDomains system ret godt og har optimeret en del af dem, så jeg vil godt kunne være dig behjælpelig med hvad der skal gøres. Vores SEO rapport koster normalt 7.000 kr, men der er 50% Amino-rabat (dvs. 3.500) og heri vil jeg beskrive hvad der kan gøres bedre og hvordan du gør det, samt gode råd til at få links. Dvs. SEO rådgivning for en ret overkommelig pris - men til gengæld skal du selv lave selve arbejdet... Jeg guider dig godt på vej i DanDomain shoppen ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for jeres svar:)

Hvad mener du mikkel med kategori forsider?

Og det med links bannere og så videre. hvordan finder jeg steder at smide dem af, altså sider som gider tage mod mit link!

mvh. Anders dyhr                 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeld din side til bl.a. disse sider http://www.semoblog.com/tilfoej-link og du er godt på vej med linksene

Kategoriforsider er dine overordnede sider til produkterne. F.eks. http://www.gavekuppet.dk/shop/tasker-2s.html til 'tasker' og http://www.gavekuppet.dk/shop/ure-9s.html til 'ure'

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

> Og det med links

Der er mange måder at skabe flere links til et website, og for at det skal virke ordentligt skal du bruge flere af dem. Det er ikke nok bare at tilmelde sig nogle kataloger.

Du kan læse en gratis linkbuilding guide her, som jeg skrev for noget tid siden. Men det er også en af de ting du kan få en masse hjælp med hvis du abonnerer på SEO Supporten.

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Det ser spændende ud det site... det skal jeg da vidst have gang i. mange tak..

Ved du vilken en der bedst kan betale sig at vælge af de forskellige muligheder for link? altså kataloger, blogs, bookmarks pr. osv.

Mvh Anders Dyhr

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en noget mere omfattende process at finde frem til de websites, der vil have den største værdi for dig at få links fra - og hvordan. Det bliver lidt for omfattende at gå i detaljer med her :)

Men det behøver du heller ikke at starte med - du har en så ekstrem grad brug for links at stort set alting er bedre - næsten ethvert link vil forbedre din linkpopularitet i forhold til dit nuværende niveau. Og det er SÅ afgørende en faktor at det bare gælder om at komme i sving med så meget af den slags som du orker og har råd til

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)