Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Århus/Trekantområdet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg ser selv fra Horsens, og er frisk på hvis vi kunne danne en gruppe et eller andet sted i 3- kantsområdet? eller i Århus?

 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lillian: Tak, det prøver jeg at kigge på!

Nicolai: Tak for dit input, ser lige hvor meget respons der kommer på denne tråd og om det kan danne basis for at starte noget op.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere, hvis vi skal finde på noget - jeg bor selv lige syd for Trekantsområdet.

Men først skal der jo være en som vil stå for det - og der skal findes ud af hvad der skal ske, hvad netværket skal drives af - og hvorfor....

Jeg deltager gerne med input Smile

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også (og har været ret længe) medlem af dansknetværk og det kan sagtens betale sig.

Det lyder måske en smule dyrt, men for os har det betalt sig hjem rigtig mange gange, både i forhold til sparing og i forhold til kunder, og det har jeg også indtryk af at det har for mange af de andre. Jeg mener bestemt ikke at det økonomiske aspekt af sagen skal være et argument for ikke at tage del i netværket.

Mvh Peder

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et netværk burde ikke koste penge! Værdien i netværket er dem der deltager! Du får jeg heller ikke løn for at deltage i netværket!

Hvad er det så der koster penge?

Lav netværket til en lokal forening!

Foredrag osv. med kendte personer kan man altid tage til, er man i et netværk er det for at deltage med andre ligesindet i ens område. Ikke for at høre eventyr og ego tale fra kendte!

Lokale omkostninger! Nej dem kan man faktisk få gratis! Det tog mig 1 time så havde jeg gratis lokaler!

Forplejning! Det kan man sagtens købe til hver enkelte møde evt. via forud bestilling. Ellers kan man få tilskud fra foreningen!

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, sådan kan man jo altid stille det op hvis man har lyst.

Men hvis man har interesse i at deltage i et professionelt drevet netværk så må man vel også være instillet på at det koster, right?

At du ikke er interesseret er helt din egen sag, men det gør jo ikke nødvendigvis konceptet objektivt dårligt.

Som jeg skrev så har vi haft rigtig meget ud af det, også meget mere end vi har haft af ud af forskellige uformellem netværk.

Mvh Peder

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid nemt at tilføje "professionelt" til noget for så at tage overpriser.

Hvad får du mest ud af et møde der er styret af folks ønsker og behov. Eller et planlagt "professionelt" møde! Jeg har selv deltaget i begge dele, så jeg taler også fra erfaring.

Hvis du vil skære de folk fra der virkelig kan bidrage til mødet, så er det nettop et "professionelt" møde du skal tage til. Jeg kender rigtig mange der gerne vil hjælpe ny opstartede virksomheder. Men ingen af dem vil betale 6.000 kr for at få lov til det!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen er vist "kun" 3.000kr. Men det ændre nok ikke så meget i forhold til det principielle i diskussionen.

Remydk:

Hvad får du mest ud af et møde der er styret af folks ønsker og behov. Eller et planlagt "professionelt" møde!

Jeg får mest ud af en blanding.

Indholdet er jo langt hen af vejen brugerbestemt samtidig med at der er aspektet i det af professionelle med strukturerede møder, dagsorden, etc.

Jeg har fuld forståelse for at dette måske ikke er noget for dig og/eller måske for nyopstartede virksomheder. Mit indtryk og min erfaring er ellers at præcist med dansknetværk er pengene godt givet ud.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke deltaget i danskenetværk, så jeg kan ikke modsige dig Smile

Men 3.000 kr er da også en del bedre end de 6.000 kr jeg fik at vide det koster. Men det er stadig spild af penge i mine øjne..

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo altid (i bedste scientology stil) prøve at tage til et af de gratis møder og se om det er noget for dig. Big Smile

Mvh Peder

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)