Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.. et lille skridt videre - eller ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Først og fremmest en super side, hvor jeg har fået gavn af rigtig mange af andres indlæg. Jeg har også fået en del hjælp fra andre aminoer i et tidligere indlæ omkring SEO optimering.

Nu har jeg på min side http://www.ferieboligsiden.dk arbejdet med nogle af de tidligere ting der blev påpeget, herunder:

Jeg håber nu på at jeg stille kravler op ad googles rangliste, men der er ekstrem konkurrence indenfor ferieboligudlejning og kampen er hård mod de store, som har væsentlige budgetter - så derfor vil jeg blie meget taknemmelig, hvis der er nogle der kan hjælpe med et par fif til at gøre´siden endnu mere SEO optimeret.

På forhånd tak

vh Thomas

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige dit indlæg imens jeg var på vej i seng, men!

Kan se du har sat dit <title> tag EFTER dit </head> tag, alle dine meta tags (keyword, desciption og title) skal være inden for <head></head>. Da dette er noget af det vigtigste skal du se at få det rettet!

 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at du er rigtigt godt på vej. Jeg er helt enig med Lars Bo Thomsen - få styr på title. Du har et tomt felt og et benyttet felt udenfor head-sektionen.

Jeg synes dog, at det er synd, at du nofollower dine auktioner. Så længe de ikke forsvinder dag til dag, ville jeg satse på at få flere besøgende gennem dem - her kan der virkeligt høstes besøgende på nogle long tail-fraser. Efter endt auktion kan du evt. 301 redirecte til forsiden eller find_auktion.php, og på denne måde mister du minimal PageRank.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden vil jeg anbefale dig at smide dit interne JavaScript over i en ekstern fil...

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for Jeres tilbagemeldinger. Jeg ahvde elelrs fået anbefalingen vedr find_auktion.php fra en anden herinde, der elelrs har god forstand på SEO optimering - men måske svært at måle om det er godt eller skidt at google indeksere denne ?

Mht. metatags, description - så er det vist mit generelle problem at min kjodning ikke rigtigt har haft foks på dette - så nu skal jeg have fundet ud af hvorledes det helt konkret skal indføjes - og om det skal være gældende for mere end de 100 php sider der efterhånden er programmeret. Er det kun forsiden hvor det er vigtigt at have Title og metatags og description elelr er det også samtlige undersider ?

vh Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas8:

Er det kun forsiden hvor det er vigtigt at have Title og metatags og description elelr er det også samtlige undersider ?

Alle sider...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)