Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du twitter?

Side 10 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører en forsøg, hvor Facebook Fan Group automatisk sender videre til Twitter.

http://twitter.com/cctravelth

Hilsen, Robert

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Twitter. Måske man skulle give Twitter en chance. Tvivler dog meget på det, eftersom jeg egentlig ikke har fået det store ud af at bruge Facebook som netværk.

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Twitter. Måske man skulle give Twitter en chance

Har lige givet twitter en chance - uden det store arbejde har jeg fået et pænt antal (lidt over 100) på 7 dage - vel nok mest fordi mit twitternavn er et sammensat ord - hvor 2 af de 3 ord - er meget populære.

Er utrolig imponeret over hvor hurtig netværket er blevet udvidet og har bl.a. allerede resulteret i en aftale med 2 leverandører...... Når det så er sagt er min daglige primære målgruppe det amerikanske og engelske marked. Jeg har prøvet at "søge" på den danske del og må indrømme at det ikke har været den store succes - endnu......

Henrik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jamen, så skulle jeg måske bare kaste mig ud i det og få testet virkningen. Men jo, du har nok den fordel, at du har et større marked end mig (selvom jeg godt nok har overvejet at lave en engelsksproget version af min hjemmeside, når nu engelsk ikke er et problem for mig).

Ikke desto mindre, så finder jeg jo ikke ud af, hvad jeg kan bruge Twitter til, før jeg har afprøvet det. :-)

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Twitter til status updates så brugere hurtigt og nemt kan følge med i hvad der sker. Dertil kommer at tweetsne kan hentes ind på forskellige sider, fx Facebooksiden.

Se: http://twitter.com/emomsdk

Fungerer fint efter hensigten.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - og jeg har rent faktisk heller ikke tænkt mig at gøre det. Måske vi begynder med det i firmaregi her i det nye år, men jeg er bestemt ikke sikker.

(Og jo, jeg ved godt, at twitter-mediet har nærmest uanede muligheder. Men lige pt lukker jeg bare helt bevidst øjnene, og aner dem derfor ikke ;-)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er startet på at bruge Twitter og kombinerer private interesser med erhverv. Prøver at finde melodien, men er stadig ikke helt overbevist om, hvordan jeg skal bruge det i fremtiden. Jeg har folk i mit netværk som er hyper aktive på Twitter og også får øget synlighed og sikkert også kommercielle gevinster ud af det. 

Jeg tror, at der ligger nogle gode forretningsmuligheder for den/de der som Twitterkonsulenter kan rådgive virksomheder om, hvordan de udnytter Twitter i deres forretning.  Besøg min Twitter her: http://twitter.com/jesper_biopejs 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 10 ud af 12 (115 indlæg)