Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sørger man for at varerne er CE godkendt ved modtagelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 

Jeg overvejer at importere nogle varer fra Kina men ønsker ikke at importere nogle som ikke er CE godkendt/registrerede/certificerede (eller hvad man nu kalder det for).

 

Derfor har jeg bedt virksomheden om at sende dokumentation på at de kan CE godkende/registrere/certificere varerne, som jeg eventuelt bestiller.

 

I dette tilfælde har jeg modtaget et certifikat, som er magen til dette http://jack99.en.ec21.com/co/j/jack99/img/CE00129574.jpg

 

Jeg er i tvivl om følgende:

 

1. Kan virksomheden i Kina CE godkende/registrere/certificere deres varer med sådan et certifikat?

2. Hvilke dokumenter skal jeg have fra virksomheden i Kina, så jeg sikrer mig at varerne er CE godkendt/registrerede/certificerede, når jeg modtager dem i Danmark

3. Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt at varerne er CE godkendt/registrerede/certificerede når de kommer til Danmark.

 

 

Med venlig hilsen

 

 

Ivanovic

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har tidligere arbejdet lidt med CE/UL/CSA godkendelser, men det er ved at være så længe siden, at jeg husker meget lidt af det.

Prøv istedet at tale med Kim Boll (www.bolls.dk) - han ved alt om godkendelser, og så vidt jeg husker er han ikke urimelig dyr. Han er grundig og nem at arbejde sammen med.

Du skriver ikke hvilke varer du tænker på, men er det noget der kan tilsluttes 230V skal du være helt sikker på at du har en godkendelse som er korrekt udført. Ellers kan det blive dyrt! Kinesere har et meget let forhold til godkendelser, og jeg ved af erfaring at de er overordentlig kreative

mvh Carsten

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan givetvis finde svar på dine spørgsmål her: http://www.ds.dk
Hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)