Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt produkt - men griber jeg tingene forkert an ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi har et super produkt www.focalscope.dk , som er et online software system specielt godt til kunde-service og support. Bestaar af email system med ticket nummer system (status kontrol etc), SMS, Calendar, Document styring og Chat. Det hele er bygget oven paa en MS SQL database. Bruger interface ligner outlook - men er blot online det hele.

Unik Selling Point: Ticket nummer paa email, Masse SMS, alt sammen online web 2.0. 

A) Nu har jeg lavet cold calls i ca 14 dage men synes det er svaert at faa moder. Har haft nogle moder med kunderne bider ikke paa - selvom de synes software ser godt ud. Jeg har ikke fokuseret paa nogen industri.

1) Paa sigt vil jeg gerne have et forhandler net til produktet - men det kan vaere at jeg allerede skal starte denne strategi nu. Er det for tidligt ? ( vi har 7 online kunder, som alle er glade for system). Hvem kunne vaere mine forhandlere?

2) Er det for tidligt at sprede sig ud over resten af EU?

3) Nogen ideer til hvordan jeg for alvor kommer igang?

4) Bringer produktet nok vaerdi for kunderne - eller er Outlook godt nok ( selvom der mangler ticket nummer etc) ?

Paa forhaand tak for nogle gode ideer / feedback....

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun kigget kort på dit site.

Først og fremmest, idéen lyder ret godt, og jeg er sikker på der må være firmaer, nok mest større, som kan bruge det..
Dog vil det nok være fint med en DK hjemmeside også og så få lavet noglet enkelt grafik som kort, hurtigt og nemt giver overblik over præcis hvad det er din software kan.. Det kan være en stille animationsfilm hvor en mand ringer ind, han får et nummer og bliver ringet op kort efter.. eller ligeledes med email...

For mindre virksomheder er det nok nemmere og billigere at holde sig til outlook, men det kommer nok an på den enkelte virksomhed og hvad de mener at kunne ofre af tid på outlook..

Bare lidt hurtigt feedback, der er sikkert andre som har noget mere.

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho,

Tak for feedback. Website faar et ansigtsloft meget snart og kommer ogsaa i en DK version.

Korrekt at de store kan bruge det - men faktisk de kunder vi har i dk er alle internet virksomheder med mindre end 10 ansaette.

Jeg mener ikke outlook nemmere for lille biks - her skal man jo download alle emails til ens lokale pc. Hvad sker der naar pc bliver stjaalet ! alle data vaek. Vores system er online....saa der kan man tilgaa fra enhver lokation.

Jeg har fundet en konkurrent som har mindst 50 kunde ref - stort set alle internet virksomheder.

Jeg er dialog med et par forsikring selskaber - men det tager tid for end de giver "go ahead"

Ideelt set kunne det vaere fedt hvis jeg kunne faa kunder til at komme til mig......skal jg bruge google?

Vi giver jo produktet paa prove i 14 dage - saa der ingen binding for kunder hvis de ikke kan lide produkt.

Flere kommentarer .....mange tak...

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg har arbejdet med andre systemer til kunde-support og taget et kig på jeres system og det ser godt ud! Jeg vil klart anbefale involvering af forhandlere, for de har jo foden indenfor hos mange af de kunder, som I vil have fat i. Jeg kan desværre ikke henvise til nogle specifikke forhandlere andet end forhandlere af MicroSoft produkter, som I jo også har bygget jeres system på. Derfor mener jeg, at MicroSoft kunne være en god indgangsvinkel. Få sat et møde op med dem. Du vækker helt sikker deres interesse og forhåbentligt får du deres blåstempel og adgang til deres forhandlernet.

Held og lykke,

Dan Elon Kristensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)