Hej allesammen, Vi har et super produkt www.focalscope.dk , som er et online software system specielt godt til kunde-service og support. Bestaar af email system med ticket nummer system (status kontrol etc), SMS, Calendar, Document styring og Chat. Det hele er bygget oven paa en MS SQL database. Bruger interface ligner outlook - men er blot online det hele. Unik Selling Point: Ticket nummer paa email, Masse SMS, alt sammen online web 2.0. A) Nu har jeg lavet cold calls i ca 14 dage men synes det er svaert at faa moder. Har haft nogle moder med kunderne bider ikke paa - selvom de synes software ser godt ud. Jeg har ikke fokuseret paa nogen industri. 1) Paa sigt vil jeg gerne have et forhandler net til produktet - men det kan vaere at jeg allerede skal starte denne strategi nu. Er det for tidligt ? ( vi har 7 online kunder, som alle er glade for system). Hvem kunne vaere mine forhandlere? 2) Er det for tidligt at sprede sig ud over resten af EU? 3) Nogen ideer til hvordan jeg for alvor kommer igang? 4) Bringer produktet nok vaerdi for kunderne - eller er Outlook godt nok ( selvom der mangler ticket nummer etc) ? Paa forhaand tak for nogle gode ideer / feedback....
|
Nu har jeg kun kigget kort på dit site.
Først og fremmest, idéen lyder ret godt, og jeg er sikker på der må være firmaer, nok mest større, som kan bruge det..
Dog vil det nok være fint med en DK hjemmeside også og så få lavet noglet enkelt grafik som kort, hurtigt og nemt giver overblik over præcis hvad det er din software kan.. Det kan være en stille animationsfilm hvor en mand ringer ind, han får et nummer og bliver ringet op kort efter.. eller ligeledes med email...
For mindre virksomheder er det nok nemmere og billigere at holde sig til outlook, men det kommer nok an på den enkelte virksomhed og hvad de mener at kunne ofre af tid på outlook..
Bare lidt hurtigt feedback, der er sikkert andre som har noget mere.