Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskinevenlige URL's

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På min webshop www.pernill.dk er jeg blevet tilbudt et nyt SEO modul, som skulle gøre mine stier mere brugervenlige for søgemaskinerne. Modulet koster 2000+m - er det pengene værd?

Det jeg læser her på siden omkring emnet og hvad en god bekendt har prøvet at forklare mig er at det ikke er den parameter indenfor SEO, der virkelig rykker, men at det også er en vurderingssag for hver hjemmeside. Jeg sælger produkter og vil selvfølgelig gerne rykke mere på produkternes søgeord, men vil dette modul have den store betydning eller kan jeg selv gøre noget, der virker ligeså godt eller bedre.

Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej. Tak Smile

 

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jeg har lige taget et kort kig på din hjemmeside.

Designmæssigt er den rigtig flot, men mht. SEO halter det vist lidt:

- Jeg kan ikke finde noget <h1>-tag nogle steder (på de 3-4 sider jeg lige tjekkede).

- Når man klikker på en kategori så er title-tag'et nøjagtig det samme som på forsiden og mange andre sider, med undtagelse af kategorinavnet, som bliver tilføjet til sidst! Her burde du nok få fjernet alle de der standard keywords i din title, og så fokusere på relevant keywords for kategorien.

Det var hvad jeg lige faldt over. Der er sikkert mere hvis man kigger efter. På den baggrund vil jeg også konkludere at det formentlig ikke er dine "stier" der bør være din førsteprioritet mht. SEO Smile

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se du har en oscommerce, og jeg vil anbefale dig at få installeret SEO-G modulet. Det i hvertfald kunne klare at give dig pæne urls (og det bør ikke koste 2000 kr. at få installeret)

http://addons.oscommerce.com/info/5080

Men når det så er sagt er pæne urls ikke lig med en god placering i Google det kræver lidt mere.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige meget hvad du vælger, så skal du skynde dig at få fjernet osC id´et .. Når folk linker til dig, vil de tage det med, og det er unikt til hver kunde.

 

Jimmy

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for dit svar. Jeg ligger spørgsmålet ud her, da jeg ikke er inde i SEO rent kodemæssigt, men kun kan regne med at min udvikler har gjort og gør et godt stykke arbejde for mig på det område. Det jeg kan se, altså designet, er jeg også meget tilfreds med, men alt det (vigtige) bagved har jeg ingen forstand på. Jeg føler mig lidt hjælpeløs her.

De to mangler du nævner vil jeg helt sikkert give videre til ham.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ja, jeg har en oscommerce shop, men min udvikler kalder det en oscommerce advance, fordi han skulle have optimeret og ændret en del i standard-versionen, men jeg ved desværre ikke nok om det til at kunne se forskel. Vil det addon du foreslår kunne installeres uden problemer i tilfælde af at han har kodet systemet om? Jeg vil foreslå ham det og må så se hvad jeg får tilbage, men jeg er helt enig, jeg synes 2000+m lyder af meget for optimering af det ene parameter i det store SEO spil.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Puha.....osC id'et? Kan du udspecificere det for mig, da jeg ikke ved hvad det betyder og har af virkninger - gode/dårlige?

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille, de er væk nu :D.

Hvis man viser sit osC id, og folk kopierer det ud og ligger på nettet i et eller anden forum, så vil man hvis man klikker på linket "logge" ind som denne bruger.

 

 

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Flot shop du har, men den mangler en god gang optimering mod Google. Du er jo allerede igang kan jeg forstå..

Må jeg sende dig en mail med et god tilbud på en god gang optimering, der vil kunne gøre din side meget mere atraktiv overfor Google?:-)

Hilsen

Peter Kriegbaum

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for dit tilbud. Jeg har dog en god dialog i gang med min udvikler, så for denne gang vil jeg gerne takke nej til dit tilbud.

Rigtig god weekend til dig.

 

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)