Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RSS OG SEO?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Hvordan ser google (og andre søgemaskiner) på ens hjemmeside, hvis man smider nogle RSS feeds ind som opdateres løbende når feedet opdateres?

På forhånd tak

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bliver Google, efter min bedste overbevisning, glade, da der kommer nyt indhold til din side. Jo oftere der kommer nyt indhold (om det så bare er et punktum), jo bedre er det set i forhold til Google. For jo oftere vil din side blive besøgt og indekseret. Sider som overskrift.dk, blogbot.dk og lignende, bliver jo nærmest opdateret hele tiden, og derfor indekseret hele tiden.

 

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det vil opfattes som dublicate content hvis jeg forstår meningen rigtigt. Altså du vil lade noget RSS fra andre sider smide automatisk indhold ind på din side?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Jeg tror det vil opfattes som dublicate content hvis jeg forstår meningen rigtigt. Altså du vil lade noget RSS fra andre sider smide automatisk indhold ind på din side?

Ja på den måde du omtaler er jeg enig med dig gweb :)

Jeg tænkte mere på at man lige viste de første to-tre linjer som en slags teaser på sit site...

Forresten må man vist heller ikke bare uden videre vise andre folks Feeds frem på sit eget site, uden tilladelse fra forfatteren, men det er en anden ting :)

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

KimAndersen:
Forresten må man vist heller ikke bare uden videre vise andre folks Feeds frem på sit eget site, uden tilladelse fra forfatteren, men det er en anden ting :)

Nej, men det havde jeg heller ikke tænkt mig.. :)

KimAndersen:
Jeg tror det vil opfattes som dublicate content hvis jeg forstår meningen rigtigt. Altså du vil lade noget RSS fra andre sider smide automatisk indhold ind på din side?

Så det vil have en negativ virkning på siden?

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)