Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovlig søgeoptimering

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et skatterådgivningsfirma, og Jeg havde fået min hjemmeside søgeoptimeret ,og det virkede super godt indtil fornylig (www.a-skat.com).

Før da jeg tastede ordet "skatterådgivning" i Google kom jeg op som nr 2. Nu er det helt væk fuldstændig og aldeles. Jeg har på en fornemmelsen, at der er brugt ulovlig søgeoptimering, hvilket google har fundet ud af.

Hvordan kan jeg finde ud af, hvad der er sket?

Mvh

 

Henriksen

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ihvertfald ikke røget ud af google, så det må skyldes noget andet en "ulovlig søgemaskineoptimering".

http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Aa-skat.com&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da&aq=f&oq=site%3Aa-skat.co

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gweb

Jeg mener blot, at når jeg søger på ordet "skatterådgivning" så kommer min hjemmeside ikke op længere.

Mvh

 

Henriksen

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg, men hvis du havde benyttet "ulovlig" søgemaskineoptimering havde google sparket dig helt ud, og altså ikke bare fjernet dig fra bestemte søgeord. Du kan stadig findes på google, altså .....

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde måske læse denne tråd igennem: http://www.amino.dk/forums/t/8420.aspx :)

Du har fået en straf, hvor dine sider stadig er indekseret, men ikke vises på søgeord... Ikke engang på dit firmanavn. Du kan dog godt, hvis du søger direkte efter dit domænenavn a-skat.com

Du bruger et noframe-tag i din kildekode og det hører vist bare generelt til GVC's løsning. Du burde enten få dem til at fjerne det eller skifte CMS til noget mere søgemaskinevenligt hvor du ikke benytter dig af noframes. Få et bureau til at gennemgå sitet for andre fejl og så bede Google om reinclusion request, så du kan komme igang igen.

Iøvrigt et rigtigt flot site du har dig! ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Ja det ved jeg, men hvis du havde benyttet "ulovlig" søgemaskineoptimering havde google sparket dig helt ud, og altså ikke bare fjernet dig fra bestemte søgeord. Du kan stadig findes på google, altså .....

Det er ikke helt rigtigt. Hvis der benyttes (jeg bruger ikke ordet "ulovlig"!!) søgemaskineoptimering der strider mod Googles guidelines, så straffer de det med mindre der er tale om meget grove overtrædelser. Straffen er typisk, at du deranker nogle pladser eller heeeeeeelt om bag i resultaterne :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcel

Super tak for det. Men undskyld jeg skal lige være sikker. Er det noget du gætter, eller kan du rent faktisk se det?

Men du har ret. Det er GCV.

Mvh

 

Henriksen

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se i kildekoden at de har lavet noframes uden grund, da du jo ikke bruger frames :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

føj nogle ligegyldige reklamer du har på dit site :( Det kan anbefales at reklamere med ting der er i samme stil som dit site, fx. lån af penge

god vind med SEO'en ;)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen

Jeg er blank, når det gælder søgeoptimering, men jeg forstår det derhen, at "frames" er Google-ulovligt, og jeg skal have en ekspert til at fjerne det., og at de frames jeg har fået slet ikke har hjulpet mig.

Mvh

 

Henriksen

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)