Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med kommuner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

På sin vis kunne dette indlæg nok også ligge i markedsføring, men jeg tror, jeg "rammer" flere potentielle svarere i denne gruppe.

Jeg lever af at skrive om moms og afgifter - og en af mine lidt specielle spidskompetencer er den særlige momsordning, for kommuner og regioner.

Jeg er dybt navlebeskuende og mener naturligvis, at det jeg ved noget om, er det vigtigste i denne verden ...... Wink.  Derfor undrer det mig såre, at ordningen er så lidt kendt og omtalt - rent faktisk har den en stor betydning for rigtigt mange, også uden for kredsen af kommuner, regioner og deres revisorer/rådgivere.

Det jeg godt kunne tænke mig at høre er, om I - både rådgivere, revisorer og handlende - har nogen erfaringer med den kommunale momsrefusionsordning. Jeg mener, er I stødt på spørgsmål/problemer i forhold til ordningen, hvor I har tænkt "Hvad pokker er det", "Hvor finder jeg ud af det" eller er momsrefusionsordningen (altså IKKE den, med momsrefusion fra udlandet) bare ikke noget, I støder på i jeres hverdag.

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Lars

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Gosvig:

Jeg er dybt navlebeskuende og mener naturligvis, at det jeg ved noget om, er det vigtigste i denne verden ...... Wink.  Derfor undrer det mig såre, at ordningen er så lidt kendt og omtalt - rent faktisk har den en stor betydning for rigtigt mange, også uden for kredsen af kommuner, regioner og deres revisorer/rådgivere.

Hej Lars,

Kommunal eller regional momsrefusionsordning er et par begreber som jeg tror hovedparten af amino-folket ikke kender til. Uagtet at jeg ved, at det er et af dine hjertensbørn (kommunemoms.dk) tror jeg desværre ikke at det er område som mange af os har fokus på.

Jeg ved at du er flittig skribient og måske du ville lægge nogle linier om hvordan det har betydning eller kan have betydning for Amino-folket?

God søndag

Henrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)