Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på en hel hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have min hjemmeside højere op i Google, men indtil videre har jeg kun kunne få tilbud på fra firmaer der vil have 2-3 kr pr klik for det i løbet af de næste 6 måneder, hvilket i min verden lyder voldsom dyrt.

Hvad er jeres erfaringer med priser og resultatet af det det arbejde der er udført?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det organisk, de tilbyder den pris? I så fald er det vel ikke dyrt, hvis du rent faktisk ender med at få en masse relevant trafik ind :) Især hvis firmaerne også hjælper dig med at konvertere de kliks/besøgende til kunder i din butik.

Der er mange måder at afregne organisk søgemaskineoptimering på og en meget populær måde er betaling per klik (PPC), men også betaling per placering (PPP), betaling per handling (PPA) og bare aftale om fast betaling (per måned f.eks., som vi også gør meget i).

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvad er jeres erfaringer med priser og resultatet af det det arbejde der er udført?

At du skal starte med at sætte dig så godt som muligt ind i markedet inden du køber noget - for ellers ender du let med noget andet end du havde regnet med. Det er ikke så meget anderledes end hvis man skal købe en brugt bil.

Hvis du ike har så mange penge er SEO Supporten en god mulighed - det koster kun godt 5.000 kr. om året, men så kræver det også, at du selv er frisk på, at tage fat på nogle af de praktiske opgaver.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcel

Selvfølgelig giver det en masse relevante besøgende, men det gør Adwords jo også, jeg har ca 100besøg fra Adwords om dagen til en snitpris på ca 0,70kr. Hvis jeg så skal give 2-3kr for at ligge højt på Google ser jeg ikke rigtig nogen fordel i det.

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Kalle

Der er flere ting du selvfølgelig skal være opmærksom på

Er dise kliks unikke? Er de relevante? Der er faktisk ofte nogle der har én siddende til at klikke og derfor kan en PPP være endnu bedre til nogle behov eller måske endda en fast betaling, hvis du hellere vil arbejde med fast budget. Bed altid om referencer på arbejde udført af SEO'en.

Derudover synes jeg ike 2-3 kr pr klik i et halvt år er så slemt, når man tænker på, det derefter er gratis trafik!! Organisk søgemaskineoptimering er en investering præcis som Google AdWords - den er bare mere langsigtet og derfor også (i nogle tilfælde) dyrere i en periode :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DeMib

 

Jeg overvejet faktisk dagligt om jeg skal tage SEO Supporten, men problemet er at jeg ved nul og niks omkring SEO og derfor er lidt nervøs ved om jeg kan bruge det til noget.

 

Jeg vil gerne have min side www.fedepriser.dk til generalt at ligge højere og ikke kun på 2-3 specifikke ord, vil jeg kunne det via SEO Supporten?

Og ja, jeg er klar over at jeg ikke kan få alle 200 produkter i shoppen til at ligge nr. 1-3 ved at være tilmeldt SEO Sup.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcel

Nej hvis man kan se sådan på er det ikke dyrt, men hvilken garanti har man for at siden ligger godt efter 6 måneder, hvis siden ligger godt i 2 år er det ok at betale meget i 6 måneder.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ingen garanti for at dine sider ligger godt efter 6 måneder, da dine konkurrenter f.eks. måske stadig optimerer, men jeg forestiller mig ikke, at der kræves så meget efterfølgende, så det er nok noget du burde bede SEO-bureauet, om at blive klædt på til at håndtere det selv efterfølgende. Så får du nogle gode råd til hvordan du selv kan fortsætte optimeringen...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Kalle, du får i hvert fald med SEO Supporten al den viden der skal til, og den rapportering der kan vise dig hvordan du bevæger dig frem (eller tilbage) i forhold til dine konkurrenter. Og er der spørgsmål tilbage er der fri support via Brevkassen.

Så det eneste der skulle forhindre dig I at nå dine mål er de resurser du har mulighed for selv at lægge i, at udføre de praktiske ting. Det hele er forklaret og skrevet på en måde, så alle kan følge med.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

Jeg er lige ved klikke lidt rundt inde på SEO Supporten, jeg tager et abonnement, jeg går vel bare ind i min Dandomain shop og tilmelder mig?

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)