Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gjorde jeg mon forkert?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søgemaskineeksperter

Tidligere lå vores lille virksomheds hjemmeside som nummer 2,3,4 stykker på søgeordet '3D' på første søgeside - hvilket jo var ret fantastisk. Der lå vi lunt og godt halvandet års tid. Men nu er vi pludselig smuttet helt ned på 4. søgeside og har været der et par måneder nu. Og det er jo ret trælst ;-)

Spørgsmålet er hvad jeg har gjort galt. Vores hjemmeside er her.

Måske er det fordi, jeg nu bruger ordet "gratis" på min forside - er det mon et ord google opfatter som useriøst?

Måske er det fordi, jeg nu anvender ordet "3D" 2 gange i <title> feltet?

Måske er det bare tilfældighedernes spil?

Er der mon nogen, der har et godt bud?

Mange hilsener
Oliver

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er aldrig helt til at vide 100% hvorfor det sker at man suser ned gennem siderne..

Jeg tror Google har bestemt sig til din side handler om: 3D Produkt  og ikke 3d.

Meget enkelt fordi du har skrevet 3D Produkt  http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4GGLJ_daDK277DK278&q=3d+produkt&meta=

 rigtig mange gange.. så du skal skrive din tille og metabeskrivelse om og skrive teksten på forsiden om.

Så skal du have en del gode links ind til din forside og så skulle du være tilbage igen..

Peter K

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for dit meget præcise svar. Teorien om at Google nu ser "3D Produkt" i en sammenhæng i stedet for et isoleret "3D" giver mening. Jeg prøver at lege lidt med det, og ser om det hjælper.

I øvrigt en dejlig hjemmeside du/I har med mange gode artikler. Har lige været inde og læse lidt ;-)

Mange hilsener

Oliver

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

super og tak.. du skal hele tiden prøve at forstille dig hvordan Google se(opfatter din side) for det er ud fra den måde Google læser din side den også derefter vælger at indeksere din side...

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)