Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når andre bruger ens firmanavn i deres AdWords annoncer

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:
Den sidste lange tid har jeg kun fulgt med i tråde, hvori feks deMib og Rosenstand deltager, da jeg simpelthen ikke tør risikere at blive fejlinformeret af "eksperter" om vigtige teknikker mht feks SEO.

Hvordan er du så endt her Smile

Husk på at amino er et sted for alle. Det er en debat og ikke en rådgivningscentral hvor svaret altid er korrekt. Sådan er det også hvis du køber ydelser i en virksomhed - du kan aldrig være »sikker«....

Jeg synes faktisk din holdning er sådan lidt.... Ick!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Tobias Thaastrup-Leth:
Den sidste lange tid har jeg kun fulgt med i tråde, hvori feks deMib og Rosenstand deltager, da jeg simpelthen ikke tør risikere at blive fejlinformeret af "eksperter" om vigtige teknikker mht feks SEO.

Hvordan er du så endt her Smile

Husk på at amino er et sted for alle. Det er en debat og ikke en rådgivningscentral hvor svaret altid er korrekt. Sådan er det også hvis du køber ydelser i en virksomhed - du kan aldrig være »sikker«....

Jeg synes faktisk din holdning er sådan lidt.... Ick!

Jeg er endt her, netop fordi deMib deltager - det var jo lige det jeg skrev Smile

Du har ret, Amino er et sted for alle. Men hvis man ikke skal tage debatternes indlæg for gode varer, hvor er vi så henne? Den holder ikke i længden...

Hvis folk skriver noget i et seriøst forum som Amino, så bør de da så absolut også være sikre i deres sag! Ellers skriver man feks "Jeg har en teori om..." Det burde man kunne forvente. Ellers er formålet med Amino da sådan lidt Ick!

Tænk hvis jeg feks fulgte et forkert SEO råd, som resulterede i at min webshop forsvandt fra side 1 på Google! Så kan jeg godt leve med deMibs - efter din mening - hårde tone (som jeg i øvrigt ikke har noget problem med).

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Weltström:

Hej Mikkel

God tone du har, skønt. Jeg under dig gerne at du får kliks på ordet proseo.

Mvh

/Jesper

Hej Jesper

Det er lige ud ad landevejen, broad-match kan sagtens udløse annoncer på dit firmanavn:

Jeg tror ikke på, at nogen at nogen af de virksomheder, hvis AdWords annoncer vises på ovennævnte søgeord, byder direkte på disse søgeord, de har derimod opsat annoncer med broad match på eksempelvis seo og så vises deres annoncer også her.

Læg mærke til hvordan Google ofte let kan adskille et sammensat ord i flere ord, eksempelvis 'sludderseo' splittes op i 'sludder' og 'seo' og Google finder både relevante annoncer og organiske søgeresultater.

/Grosen Friis

 

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Thaastrup-Leth:
Tænk hvis jeg feks fulgte et forkert SEO råd, som resulterede i at min webshop forsvandt fra side 1 på Google! Så kan jeg godt leve med deMibs - efter din mening - hårde tone (som jeg i øvrigt ikke har noget problem med).

Jeg kan skam også godt leve med tonen - fordi der ind i mellem kommer nogle fine guldkorn - eller vanvittige debatemner.

Derfra - og så til at udtale at der kun er to personer som er professionelle på amino.... der er nu et stykke vej, for mig at se. Der er rigtig mange herinde som kan byde ind med brugbar viden. Der er også mange som ikke kan - og her skal man så bruge sin fornuft, og kunne sortere den information fra, som ikke holder vand.

Du skriver at der er risiko for at man eksempelvis forsvinder fra side 1 på google.... mon ikke alle de »professionelle« har prøvet det Cool ingen nævnt - ingen glemt....

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er præcis som Grosen skriver her:

Grosen Friis:
Det er lige ud ad landevejen, broad-match kan sagtens udløse annoncer på dit firmanavn:


Det er Google Extended broad match som mener at  det relevant at vise annoncer for seo firmaer, når man søger "proseo".
Hvis søgninger "proseo" giver en høj CTR, til folk som har ordet "seo", så forbliver "proseo" et synonym for "seo.  Hvis "proseo" derimod ikke giver folk med ordet "SEO" en god CTR - så synes google ikke det er relevant..

Løsningen er at tilføje alle ens konkurrenter som negative søgeord i og med at google potentielt set, vil vurdere dem alle som relevante - Men det er så op til firmaet selv.

 

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Tobias Thaastrup-Leth:
Tænk hvis jeg feks fulgte et forkert SEO råd, som resulterede i at min webshop forsvandt fra side 1 på Google! Så kan jeg godt leve med deMibs - efter din mening - hårde tone (som jeg i øvrigt ikke har noget problem med).

Jeg kan skam også godt leve med tonen - fordi der ind i mellem kommer nogle fine guldkorn - eller vanvittige debatemner.

Derfra - og så til at udtale at der kun er to personer som er professionelle på amino.... der er nu et stykke vej, for mig at se. Der er rigtig mange herinde som kan byde ind med brugbar viden. Der er også mange som ikke kan - og her skal man så bruge sin fornuft, og kunne sortere den information fra, som ikke holder vand.

Du skriver at der er risiko for at man eksempelvis forsvinder fra side 1 på google.... mon ikke alle de »professionelle« har prøvet det Cool ingen nævnt - ingen glemt....

Jo de fleste har nok lært det på den håde måde på et eller andet tidspunkt Smile

Jeg mener absolut heller ikke at det kun er de to nævte der er kompetente til at udtale sig korrekt her på Amino - det var blot et eksempel, og jeg har altid haft god gavn af deres udtalelser.
Heldigvis er der rigtig mange andre flinke og dygtige "Amino'er", som gerne deler ud af deres viden til alles gavn (sålænge det da er korrekt, hvad der skrives Wink )...

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)