Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Content Network

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er lidt på udkig efter nogle erfaringer med banners på Google Content Network. Jeg har en masse teorier omkring dette, og jeg vil høre om jeres erfaringer understøtter disse.

Det jeg primært er ude efter, det er erfaringer med banners på netværket.

Benytter I dette i DK?

Hvilke produkter har I gode erfaringer med at annoncere for via banners på Content Network?

Er det brandingkampagner eller responsorienterede kampagner?

Hvor høj CTR kan I opnå?

Hvor lav CPC?

Skaffer I relevante leads på Content Network?

Hvilke slags budskaber virker bedst?

Kører i placement eller kontekstuelle placeringer? Begge dele?

Er der overhovedet inventar på den danske del af Content Network til at kørte med relativt store budgetter? - kan content network trække kampagner for store brands?

Kører I kontekstuelt på udlanske sites med target på danskere?- virker dette?

Jeg har garanteret masser af andre spørgsmål, men så må vi tage det, som det kommer.

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Mvh

 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar.

Jeg har kigget tråden igennem, og selvom det er en interessant diskussion, så giver den mig ikke mange svar :) Jeg er udmærket klar over, at jeg generelt kan få billige klik i indholdsnetværket. Jeg kører banners på indholdsnetværket i stor stil med klik omkring 30 øre og conversions på gennemsnitligt 3 kr. Men det er internationalt. Jeg er interesseret i at vide præcis, hvor meget jeg kan få ud af det danske indholdsnetværk, da jeg har mange forskellige produkter, der kunne være interessante, hvis der da er inventar til det.

Kan man køre målrettet med banners på indholdsnetværket for et budget på 30.000 om måneden f.eks.? Hvis ja - for hvilket produkt?

Angående hele resten af diskussionen så husk, at CPC-aftaler er på vej tilbage, hvor CPM ellers har været altdominerende i mange år. På mange nichesites og annoncenetværk er det nu muligt at købe segmenterede klik, hvilket det bestemt ikke altid har været.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)