Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med at starte tøj produktion?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino bruger!

 

Jeg rejser ned til pakistan her på lørdag, for at holde ferie, samtidig med planer om at undersøge/starte et tøjfirma, og ville høre om der var nogle herinde, som havde noget kendskab omkring det område!

 

har lavet skitser,varemærke osv. Mangler bare et sted hvor jeg kan få det produceret, så det kan komme ud på markedet!

 

mvh.

Seven

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja nu det ikke fordi jeg ved noget som helst om det. går bare meget op i tøj.

Hvad skal dit mærke hedde, er d kommet dertil endnu? :)

 

Med venlig hilsen

Nicolai

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Khan

 

Jeg har ingen erfaring med selve opstarten, men da jeg i over 4 år arbejdede i bogholderiet i et tøjfirma, kender jeg en del til branchen. Jeg er der ikke mere, da jeg er blevet selvstændig regnskabskyndig/bogholder, men jeg besøger huset engang imellem.

 

Min arbejdsgiver brugte leverandører fra Kina og Indien, men ikke Pakistan, så der kan jeg ikke hjælpe dig. Vil du derimod i kontakt med nogle gode leverandører fra Kina og Indien, kan jeg muligvis hjælpe dig. Der er en del dårlige leverandører derfra, så dem vil jeg måske kunne sortere fra. Jeg er sikker på, at min tidligere arbejdsgiver ikke har noget imod at give mig navne på de gode leverandører, men hvis du vil have min hjælp, hører jeg selvfølgelig ad først.

 

Der er en del økonomisk at tage hersyn til, når man skal importere fra den del af verden, og jeg kender en del priser på fragt, avancer, told, m.m., så har du konkrete spørgsmål til dette, må du gerne sende en mail.

 

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

 

for det første-Mange tak for din interesse for at hjælpe andre.

 

Men jo jeg er faktisk meget interesseret, ang. priser osv. for må være ærlig, har intet kendskab omkring det..

 

forresten Michael, ved du så også hvordan man får patent på tøjmærket!

 

mvh.

Khan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Khan

 

Min tidligere arbejdsgiver brugte et advokatfirma, da der skulle søges varemærkeregistrering. Hvordan man gør det selv ved jeg ikke. Mon ikke du skulle have fat i et advokatfirma i din by, hvor der gives gratis opstartshjælp?

 

Du bliver nødt til at komme med flere informationer - er dit mærke "stangtøj" eller designertøj, som kun sælges i få styk? Min arbejdsgivers tøj er stangtøj, så hvis dit også er det, kan jeg hjælpe dig bedre.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad betyder egentlig stangtøj?

Àltså regner virkelig med at masseproducere det, hvis det kommer til at køre.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Stangtøj betyder bare, at det produceres i store mængder i stedet for i meget begrænsede mængder.

 

Du satser med andre ord på den almindelige detailhandel. Jeg skal et besøg ud til min tidligere arbejdsgiver på mandag, og har derefter 3 ugers sommerferie. Jeg vil se, hvad jeg kan bidrage med!

 

Du hører fra mig, men fortæl gerne lidt om dine planer, tidshorisont, forventninger, m.m. Jeg ved en del om butikkers forventede avancer, så prisfastsættelsen fra din side er også vigtig. Fortæl, fortæl, gerne på min private mail: fokus@mail.tele.dk

 

Michael Kousgaard

FOKUS - topklasse regnskabsservice


 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)