Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Sikken hurtig konklusition på andre aminoers vegne.

Mon ikke andre aminoer er kloge nok til at tage den beslutning om de gider debattere eller ej?

Hvis kritikerne af GLS vill skrive noget sandfærdig ville det nok se mere troværdigt ud.

Hvorfor spørger du ikke dig selv, at hvis man postulerer at halvdelen af ens pakker forsvinder hos GLS, ville du så ikke tænke, nej det kan ikke være rigtig, for så ville GLS ingen kunder have i længden.

Jeg ville være meget nysgerrig og vil også meget grne vide hvordan så mange af ens pakker forsvinder so man kan forholde sig til postulatet.

Nu handler det ikke om GLS eller Post Danmark, men om en afsenders påstående "halvdelen af mine pakker forsvandt under transporten"...

mvh

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Hej Mikkel

Sikken hurtig konklusition på andre aminoers vegne.

Mon ikke andre aminoer er kloge nok til at tage den beslutning om de gider debattere eller ej?

Hvis kritikerne af GLS vill skrive noget sandfærdig ville det nok se mere troværdigt ud.

Hvorfor spørger du ikke dig selv, at hvis man postulerer at halvdelen af ens pakker forsvinder hos GLS, ville du så ikke tænke, nej det kan ikke være rigtig, for så ville GLS ingen kunder have i længden.

Jeg ville være meget nysgerrig og vil også meget grne vide hvordan så mange af ens pakker forsvinder so man kan forholde sig til postulatet.

Nu handler det ikke om GLS eller Post Danmark, men om en afsenders påstående "halvdelen af mine pakker forsvandt under transporten"...

mvh

Det er vel ikke mærkeligt at specielt mine pakker fra "Olsens IT" forsvandt under transporten.

Vognmænd går automatisk ud fra at en pakke fra noget med "IT" er værdifuldt - logisk nok.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Sikken hurtig konklusition på andre aminoers vegne.

Okay ... hvis du ikke engang har mentalt kapacitet til at læse hvad jeg skriver så gider jeg ikke denne debat mere. Hvilket nok er præcis den samme konklution de "andre aminoer" har draget.

-Over and out!

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

Det er vel ikke mærkeligt at specielt mine pakker fra "Olsens IT" forsvandt under transporten.

Vognmænd går automatisk ud fra at en pakke fra noget med "IT" er værdifuldt - logisk nok.

Nu kan man bare se en sammenhæng mellem dig og Jørgen Olsen

Vognmænd er pr. automatisk tyveknægte, hvis der bare står IT på kassen..trist at tro sådan om sine medmennesker.

Heldigvis er verden ikke skruet sådan sammen og kun ganske få mennesker har ikke lært forskel på dit og mit.

Men, hvis jeg bestiller IT udstyr, burde kasserne netop ikke reklamerer med, at der er IT eller lignede ord og det var måske en ide til Olsens IT.

Post Danmark har netop masser af rapsere der også specifik går efter IT.

Derfor bør man uanset hvem man benytter til forsendelsen, benytte neutrale indpakninger og neutrale navne der ikke viser hvad pakken indeholder.

mvh

 

 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jørgen Olsen:

Det er vel ikke mærkeligt at specielt mine pakker fra "Olsens IT" forsvandt under transporten.

Vognmænd går automatisk ud fra at en pakke fra noget med "IT" er værdifuldt - logisk nok.

Nu kan man bare se en sammenhæng mellem dig og Jørgen Olsen

Vognmænd er pr. automatisk tyveknægte, hvis der bare står IT på kassen..trist at tro sådan om sine medmennesker.

Heldigvis er verden ikke skruet sådan sammen og kun ganske få mennesker har ikke lært forskel på dit og mit.

Men, hvis jeg bestiller IT udstyr, burde kasserne netop ikke reklamerer med, at der er IT eller lignede ord og det var måske en ide til Olsens IT.

Post Danmark har netop masser af rapsere der også specifik går efter IT.

Derfor bør man uanset hvem man benytter til forsendelsen, benytte neutrale indpakninger og neutrale navne der ikke viser hvad pakken indeholder.

mvh

 

 

Når jeg sender til Norge eller Sverige (brevpost) skriver jeg "Jørgen Olsen" som afsender, selvom det er fra firmaet - det er for at de ikke skal stjæle pakken - men levere den !!! Man er nemlig sikker på at et BREV med IT-udstyr bliver rapset.

Når jeg sender med postdanmark gider jeg ikke engang emballere udstyret - jeg sender gerne en fladskærm som pakke hvor postbudet ved hvad der er i ! Fordi jeg ved de ikke tør stjæle pakker - kun breve. Det samme var min forventning hos GLS - jeg forventer at pakker når frem uanset om de er værdifulde eller ej fordi stregkoden kan afsløre hvor den forsvinder henne. Sådan er det desværre ikke.

 

GLS' vognmænd er pr. automatik tyveknægte hvis der står IT på kassen (jeg vil skyde på halvdelen af vognmændene for et års tid siden - måske har det flyttet sig en smule hvis der er nogle store kunder der har opdraget på dem).

Postdk er automatisk tyveknægte hvis der er tale om værdifulde pakker uden stregkode og det dermed ikke kan bevises hvor i forløbet den er forsvundet.

Jeg er en person fyldt med ringe tiltro og foragt overfor mange mennesker - den har du fanget - det er en overlevelsesmekanisme.

 

Kun de færreste mennesker vil IKKE BERIGE SIG SELV PÅ ANDRES BEKOSTNING HVIS DET ER UDEN OMKOSTNINGER/KONSEKVENSER FOR DEM.

 

PostDK's medarbejdere har ligeså dårlig eller ringere moral (nok som følge af dårlige arbejdsvilkår) som GLS' - kontrolleren er bare meget skarpere. Hvad skal man med tillid hvis man har kontrol?

 

Det er en principsag for mig at jeg skal kunne sende guldkæder med en værdi op til forsikringssummen (vidst nok 4.500kr) - og reklamere med det - de skal stadig nå frem !

 

Jeg håber du forstår min konklusion. En sjat af postdks medarbejdere har ligeså meget lort i hovedet som dem hos GLS - de bliver bare holdt i meget kort snor. Det burde altså ikke være særlig svært for GLS at rette op på deres problemer - hvis de gad - men huhej det hele går jo godt og de er SUPER og får FLERE OG FLERE STORE KUNDER - det er jo dem oppe i toppen der skal konstatere at der er problemer før der sker noget.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Okay ... hvis du ikke engang har mentalt kapacitet til at læse hvad jeg skriver så gider jeg ikke denne debat mere. Hvilket nok er præcis den samme konklution de "andre aminoer" har draget.

-Over and out!

Mikkel - med din normale "tålmodighed" er jeg imponeret over at du holdt  ud så længe! Big Smile

Henrik

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Det er det rene svindel og humbug når man blander GLS ind i det - jeg kan kun sige hold jer fra det skodfirma - de kan kun røvrende dig. Det er simpelthen hver gang (med enkelte undtagelser)

Skulle nogen være i tvivl kan I kigge på:

http://www.trustpilot.dk/review/www.gls.dk

Jørgen, hvis det er alt du kan byde på, er der reelt ingenting

hjemmesiden beskriver  således

Vi har kun fundet ganske få anmeldelser!

Det er altså ikke nok til at dømme på forhånd!

mvh

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen og Jørgens IT er vel det samme?

Kigger man på din utilfredshed med GLS kan man læse på din profil, at gennemgående er du meget utilfreds med alt og alle, og det er absolut ikke saglig kritik..

link til din profil her

Geeked gennemgående føler du dig snydt og bedraget af næsten alt og alle..

Mon verden er så forskruet, at intet er godt nok?

Solen skinner dog stadig i et dejligt land som Danmark

mvh

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige læst tråden igennem og jeg kan se Lanther, at du er utilfreds med de folk der ikke hylder GLS....

Det spørgsmål der melder sig, efter at have læst tråden er, "Hvad er årsagen til at du laver, hvad der kan betegnes som en hyldest-tråd om GLS?".

På mig virker det en anelse suspekt... ;o) Måske er der en god forklaring.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jørgen og Jørgens IT er vel det samme?

Kigger man på din utilfredshed med GLS kan man læse på din profil, at gennemgående er du meget utilfreds med alt og alle, og det er absolut ikke saglig kritik..

link til din profil her

Geeked gennemgående føler du dig snydt og bedraget af næsten alt og alle..

Mon verden er så forskruet, at intet er godt nok?

Solen skinner dog stadig i et dejligt land som Danmark

mvh

Hjælper det dig virkelig at blive personlig (igen)? Du må være gået hen og blevet godt desperat.

Jeg har simpelthen ikke tid til at bedømme alle de firmaer der behandler mig rimeligt - hvilket mange firmaer gør.

Jeg bliver ikke snydt og bedraget af "næsten alt og alle" - men jeg føler mig da ofte snydt og bedraget - ja. Så må folk jo selv vurdere om de tror jeg er et broddent kar eller om jeg gør mig nogle fornuftige betragtninger. Det skulle dog især undre mig meget hvis jeg tager fejl vedr. GLS når nu der er så mange mennesker med dårlige oplevelser.

Bemærk at jeg ikke anmelder postdanmark for alle de pakker jeg har fået stjålet på vej til sverige og norge - for jeg aner ikke om det er posten eller kunderne der har snydt mig. Men GLS var en rigtig dårlig oplevelse for mig - det kan min kone også bevidne da hun også har stået for afsendelse af pakker.

Er det generel procedure hos GLS at grave i troværdigheden hos kunder man har en tvist med?

Vil det sige at mine erstatningskrav nok blev syltet fordi GLS' ledelse har været ude på nettet og tjekke op på min troværdighed først for at afgøre hvorvidt jeg er en trussel eller ej :)?

Har du overhovedet læst alle de andre indlæg i denne tråd?

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)