Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst at hvis en hjemmeside har uforholdsvis mange links end ligende hjemmesider, så bliver den sat lidt tilbage i søgeresultatet. jeg kan ikke huske hvem der var inde på det, men er der nogle der kan be- eller afkræfte det og evt uddybe hvad det er man skal passe på?

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

rocco:

Jeg har aldrig været ud for at et indgående link eller 5000 for den sagt skyld skulle kunne gøre skade...

Hej Peter,

Jeg har heller ikke selv været ude for Google Bowling eller praktiseret det for den sags skyld.

Men jeg har læst nok om emnet til, at jeg ikke vil udelukke, at det kan fungere. Prøv at søge på Google Bowling, så finder du ret nemt nogle opskrifter fra pralende black hats, der påstår, at det virker.

Når jeg så oveni ser garvede rotter som Mikkel deMib bekræfte eksistensen af konceptet, ville det være dumt af mig at skråsikkert påstå at ingen indgående links kan skade noget som helst. Derfor mit lille forbehold om "normale situationer".

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så tager jeg det for gode vare... :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tusind tak for Jeres store hjælp.

Nu er vi så gået i gang med at lave en intern linkstruktur, og er i gang med at tilmelde os forskellige linkkataloger. Vi har netop udskiftet vores før ret spinkle, forsidetekst, og lavet en ny, som vi har fået lavet h1-h3 på. Vi har derudover også redigeret i title tag og description.

Er der ideer til hvad der ellers skal laves?

 

Vi værdsætter den store hjælp, som vi får fra Jer.

 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... 

I dandomains webshop fungere varenavnet som en "title"

det er derfor rigtigt vigtigt at du får dine top10 søgeord repræsenteret i nogle varenavne, de bliver nemlig rangeret rigtigt højt på google.

Dandomains system er i forvejen googlevenlig du skal bare lige vide hvilke steder du skal skrive dine ord :)

M  dfdf

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)