Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket fastfood koncept er du mest til?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Den almindelige dansker kender muligvis ikke udtrykket franchise. Når jeg skal forklare systemet, så er det McD jeg tager udgangspunkt i, for det kan alle forstå og forholde sig til. Vi har før haft debat om, hvorfor Danmark ikke har flere af de velkendte fast-food/quick service franchise koncepter… http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1744. Men er der potentiale for nogle af de lidt mindre udbredte koncepter? (tallet er udtryk for antal enheder på verdensplan)


Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt lide TGI Friday. Det er blanding mellem restaurant og bar. Har kun prøvet den i Colombia men mener det er en kæde som også har restauranter i USA f.eks.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare en lille kommentar:

call me old-fashioned men jeg ønsker ikke at forøge min vægt nogle af de steder. Jeg har været på en McDonalds for efterhånden 15 år siden (de andre aldrig) og må indrømme at virkelig er crapfood for mig. Men det er jo nemt. Nogle enkelte er begyndt at markedsføre sig som sundere!? - nå ja.

Der er begyndt at dukke nogle andre type steder op, hvor de satser på dagligdagsmad i den sunde ende. Jeg har selv arbejdet med forretningsplan for et sådant sted, men mangler bare lige tid og en partner.

Så jeg vil ikke deltage i din undersøgelse.

Hilsen Jakob

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
PS: Sjov Citron
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/18/2006 11:40:55 AM Forfatter: JakobN PS: Sjov Citron

He he... Ja jeg tænkte at forummet var så frit, at man godt kunne ha'' et lidt anderledes profil billede, da jeg nu engang i tidernes morgen valgte at kalde mit firma for prescitronen.dk  

Ingen deltagelse: Helt ok! Det er ikke fordi jeg agter at starte noget op. Bare rent nysgerrighed.

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit indlæg skal ikke forstås som at jeg bandlyser den type virksomheder. Hvis der er et marked så er det en forretning. Jeg kan da forestille mig at der også er andre her på Amino, der kan være interesseret i resultatet.

Hilsen Jakob

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Forøge sin vægt?

 

Der er da både tomater, salat og alt muligt andet grøn i de skønne burgere fra Burger king :P

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Forøge din kropsvægt = nyde et måltid - tilberedt efter konceptets udtænkte metoder - som med garanti er velgennemtænkte og af gastronomisk topklasse af hvad der er menneskeligt muligt på 20 sekunder.


Projektleder hos webbureauet Siege

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

KFC, Pizza Hut, Dominos, Taco Bell, og Burger King siger mig ikke ret meget - har prøvet at spise på dem et par gange, men det er ikke noget jeg gad mere end én gang per årti. Subway er nok min favorit, sådan som jeg husker den, er den lidt ligesom Sunset Boulevard - bare hvor de laver maden mens man står og fortæller hvad der skal i?


Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis vi nu skal se på at disse kæder hovedsageligt er i USA har du glemt nogle af de bedste :-)

 

1.Hvad med Wendys som har verdens bedste bacon cheese burger, 1- 20 besøg værd

 

2. Arby´s, ikke verdens største kæde, men de laver simpelhent en roastbeef&Cheese som ingen anden....

 

3. sidst men ikke mindst Denny´s, deres Lumberjack breakfast er uforglemmelig..

 

Skal lige sige det er ikke fordi jeg spiser meget junkfood :-)

 

USA er bare GREAT!!!!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)