Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat og lavpris!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ariel Solhøj Hansen:

Thomas:

Hvis du bare giver et prisoverslag og ikke viser hvordan du er bedre end dem som koster det halve, så er det forståeligt at folk vælger det billige alternativ. Du kan sidde og beklage dig over at verden ser sådan ud, eller du kan begynde at arbejde på at give nogle tilbud der viser at du har erfaring og at du kan lave opgaven bedre.

Hvorfor skal folk vælge den dyre løsning hvis de tror at løsningerne er ens? Måske har i bare været forkælede, men det handler altså om at i både skal skabe værdi for kunden, men også vise kunden at i er alle de penge værd som han kommer til at betale.

Du kan helt sikkert få en masse gode kunder der gladeligt betaler det du er værd, hvis du viser dem at det giver dem ekstra værdi at vælge dig.

Hej Ariel,

Jeg forstår godt dit synspunkt, men i modsætning til de fleste andre blandt mine konkurrenter så har jeg rent faktisk mange gode eksempler på min kunnen liggende under Arbejde på min hjemmeside, og jeg fornemmer og har også flere gange fået bekræftet, at folk ikke engang kigger på det, men primært jager lave priser. Og hvad kan jeg så gøre? Jeg kan jo ikke bare komme med den påstand, at jeg er en af Danmarks bedste tekstforfattere, og at mine priser er fornuftige, hvis en tekstforfatter for dem er en tekstforfatter, altså at der ikke er forskel på dem, hvis du forstår?

Derudover har jeg rigtig mange kundeudtalelser på mit website, også i modsætning til de fleste andre tekstforfattere (hvoraf mange bare har såkaldte referencer, dvs. en kundeliste).

Det frustrerende er desuden, at der kommer flere og flere tekstforfattere til, som ikke burde kalde sig tekstforfattere, senest en ung fyr på 22, og hans hjemmeside og kundetekster er spækket med grammatiske fejl. Men det kan være meget svært at se, hvis det ikke lige er ens stærke side. Og hvad hjælper det så, at han er forholdsvis billig?

Det kan godt være, at jeg er mere kræsen, men når jeg personligt køber et produkt eller en service, så skal kvaliteten altså være til stede, eller finder jeg produktet fuldkommen uinteressant.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du skriver at folk ikke engang læser din hjemmeside for at finde ud af hvad du kan, og så bliver du jo nødt til at finde en anden måde at kommunikere det ud til potentielle kunder.

Nu ved jo jeg ikke hvordan du udformer dine tilbud, men du skriver at dine referencer ligger på din hjemmeside. Måske kan du prøve at smide nogle referencer og kundeudtalelser direkte ind i tilbuddet? Det kan måske virke lidt "anmasende", men så er du helt sikker på at potentielle kunder læser dem.

Når kunderne ikke kommer til dig må du jo komme til dem. Og når mange kommer til dem, skal du være unik. Nu er du jo tekstforfatter, så jeg er helt sikker på at du kan sætte det op på en fiks måde der gør at kunderne med det samme i tilbuddet kan læse at du er den bedste.

 

Hvis jeg fik et tilbud fra flere forskellige hvor der var en dyr og en billig, så ville jeg tjekke den billige først, og hvis han på nogen måde levede op til mine forventninger ville jeg nok ikke engang tjekke den dyre. Min tid er vigtig, så hvis du ikke kan kommunikere til mig med det samme at du er bedre, selvom du er dyrere, så vil jeg næppe vælge dig.

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ariel,

Det er bestemt et godt forslag, du kommer med, synes jeg - så her er jeg egentlig helt enig. 

Og det er faktisk også der, jeg selv befinder mig nu. Jeg har fornyelig afsluttet arbejdet på et godt salgsmateriale for min egen virksomhed, hvor både eksempler på mit arbejde og kundeudtaleleser er med. Jeg sender materialet ud til august, når sommerferien engang er forbi.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)