Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle amino''er håber at i har en god dag..!

 

Min kæreste har lige startet sin egen smykke hjemmeside, den er mest startet som showroom men også for at sælge lidt!

Mit spørgsmål er så til jer, hvilken reklame virker bedst??Vi har selvfølgelig brugt mund til mund metoden, sendt mails til hendes veninder osv men hvis man virkelig skal ses hvad virker så??Vores budget er ca 1000-2000 kr..

 

På forhånd tak..

 

Hjemmesiden hedder www.saxdesign.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo ikke noget guldrandet budget, men måske modsvarer det ambitionsniveauet?

 

I kan skrive historien om jer selv og sende den ud som pressemeddelelse - læs her, hvordan: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=881&pageNo=1&num=15

 

I kan næsten ikke lave en event for de penge - der bliver jo ikke til mange flasker hvidvin. Men hvis I med venners hjælp kan stable en event på benene, så kunne det være vejen frem til presseomtale, som igen kunne give lidt salg - som så igen kunne smitte lidt af på et senere markedsføringsbudget.

 

Hvis I vil sælge for alvor, skal jeres side renoveres - og der skal være mulighed for dankortbetaling. Jeg vil under ingen omstændigheder købe det mindste med de betingelser, I stiller op.

 

mvh Hans

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/18/2006 4:30:55 PM
Forfatter:SC

(...) sendt mails til hendes
veninder (...)

Inden andre lader sig inspirere så vil jeg blot gøre opmærksom på, at uopfordret reklame via elektronisk post eller telefax er ulovligt i Danmark - også selvom det er ens bekendskabskreds.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Claus:
Det kan godt være det er ulovligt, og ingen tvivl om man skal holde sig fra at sende massemails ud uopfordret.


Men fordi man sender en mail til veninderne og fortælller hvordan det går, og man har startet firma op, tror jeg nu ingen får ondt i røven over.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/19/2006 10:59:38 AM Forfatter: Martin Tygsen
Men fordi man sender en mail til veninderne og fortælller hvordan det går, og man har startet firma op, tror jeg nu ingen får ondt i røven over.



Næææ, jeg tror sgu heller ikke at der er nogen der får ondt i røven over det. Men det er en kortsigtet strategi at sælge til sine venner. På lang sigt skal man jo leve af kunder udenfor sin egen vennekreds, så det kan man ligesågodt tage hul på med det samme.

Med et budget på 1.000-2.000 kr. ville jeg nok også gøre som Hans foreslår, menlig at sende pressemeddelelser ud. Brug halvdelen af budgettet på at få en proff. til at læse korrektur på pressemeddelelsen (eks. Hans), og brug resten på Google AdWords. Jeg ved sgu ikke helt om folk søger efter  smykker på Google, men det har I måske mere viden om.

mvh Carsten


Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil gerne lidt til Grønland, budgettet er 1000-2000kr, hvordan gør jeg?

 

-spøg til side; med det budget skal der arbjedes mange timer før der sker noget, fx. homeparties med venindernes veninders venner etc.

 

Med lidt held kan der give lidt hobbypenge den anden vej.

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er umiddelbart en fin hjemmeside rent grafisk (billedmæssigt), men der er meget som halter bagved.

 

Tvivler på at folk gider sidde og skrive en ordre i en mail. Det skal gå meget stærkere. Klik, klik og atter klik. (Det sidste klik var dankortet).... sådan foregår handel på nettet.

 

Jeres betingelser (vilkår) er ulovlige. I er underlagt Købeloven og jeres returret på 7 dage overholder ikke denne. Mener at vide at den 14-20 dage.

 

I må investere i en bedre webshop-løsning. En med Dankort. Det koster lidt, men er jeres produkt i orden, kommer pengene også hjem igen. Det med bankoverførsel er en væsentlig forringelse af kundens retsmæssige stilling.

 

Reglerne er: Køber du på nettet med dankortsbetaling og bliver efterfølgende snydt. Varen kommer ikke, defekt osv., så hæfter banken for at du får pengene igen. Men har du betalt med en almindelig bankoverførsel, hæfter banken ikke. Så bliver det sidestillet med en almindelig banktranssaktion (og bankerne kan jo ikke tage ansvar for alverdens pengetransaktioner)

 

Sluttelig lidt ros... synes at jeres billeder er flotte... de skal nok friste nogen.... pøj, pøj

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Jeg har et lille forslag som i kunne gøre gratis :) ..


Min kæreste kan bruge virkelig lang tid på den side der hedder www.trendsales.dk .. Hun både sælger og køber der.. Har så lagt mærke til at nogle butiker også gør det..

Syntes du skulle ligge en 10-stykker af dine smykker ud, og så sørge for at få reklameret godt.. få fremhævet din hjemmeside i dine annoncer.. Så tror jeg godt det vil kunne give lidt afkast.. I hvert fald i en periode..

Er ikke sikker på hvordan den er i længden, medmindre du sørger for hele tiden at have lidt smykker derinde..


Ellers tror jeg en pressemeddelelse ville være god :)..

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå budgettet ikke er større, så er trendsales en god idé.

 

Men når budgettet ikke er mega stort, gælder det om at tænke anderledes.. Så skriv gerne hvad i beslutter jeg til her i tråden, pure inspiration:-)

 

 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
For et beløb af den størrelse ville jeg overveje om jeg kunne bruge distributionskanalerne til noget. Hvis det eneste er mund-til-mund og hjemmesiden, så vil jeg nok tænke lidt bredere.

Homeparties som nævnt. Jeg ville nok bruge det lille beløb på at komme ud via en bod/stand forskellige steder og have en reklameseddel liggende, der kan uddeles med rund hånd. Der er masser af sådanne steder, hvor der i weekenderne sælges alverdens ting. Det koster at få en stand, men det er dog begrænset.

 

Jeg kan kun bakke op omkring Eriks kommentarer. Og sæt lige et par tekster på forsiden, så man ved, hvor man skal trykke for at se hvad.

 

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)