Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig ASP programmør/web bureau søges til kodning af web portal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed søges en dygtig programmør til kodning/programmering samt løbende opdateringer af en ny formidlingsportal med funktionaliteter som ligner de fra dba.dk uden i øvrigt at være konkurrent til denne på nogen måde.

Portalen SKAL være up and running i 2009 og arbejdet kan evt. foregå on-site fra vores afdeling på Nørrebro. Hvis off-site skal vi kunne følge med i status på arbejdet online.

Henvendelse til enovator@gmail.com med referencer fra afsluttede projekter. Alle får svar og ved positiv kontakt fremsendes hemmeligholdelses erklæring til underskrift og returnering. Prospekt på projektet gennemgåes herefter på et personligt møde.

Der ønskes kun henvendelser fra programmører/web bureauer i Storkøbenhavn.

Sælg dig selv og fortæl/vis hvorfor vi skal vælge dig til opgaven.

 

Mvh. René

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa René

Jeg kan se du ikke har lavet den slags her før :)

Du får ikke seriøse virksomheder til at skrive under på NDA'er uden at få noget kontant for det ... Hele det der hemmelighedskræmmeri får dig generelt til at se dybt useriøs ud, prøv og nedton' det lidt. Hvis din idé kun er brugbar fordi ingen andre kender til den så ville jeg personligt overveje at gennemtænke den én gang til for så er der sku noget der ikke helt hænger sammen ...

Derudover ser det ud til at du er ved at begå en yderst graverende fejl, nemlig at lave nyudvikling i ASP Classic. Det gør man ikke mere, det er mindst 5 år siden det gav mening. Idag hedder det PHP, JSP eller C#/Asp.net. ASP Classic ender med at give dig både tekniske og økonomiske øretæver.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe. Mikkel.

Da jeg læste overskriften opfattede jeg det som asp.net, at det skulle være asp classic faldt mig overhovedet ikke ind.

Der er tale om en forspørgsel på asp.net, right?

 

Rene, hvis du ikke falder over nogle kompetente programmører ovre på øen et sted skal du være velkommen til at give en melding.

 

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)