Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan tilbyde mig en god Webshop?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,



Hvis I ikke kender mit firma: www.atm-engros.dk, så er det et handelsselskab, der leverer fødevarer og engangsartikler til rengørings- og foodservicebranchen. Derudover forhandler jeg også reklamer på pizzabakker og pizzakartoner. Det går fint i mit selskab, hvilket i vil kunne se på nogle af de andre tråde.



 



Jeg skal have lavet en webshop til salg af rengørings- og fastfood/foodservicebranchen. Så den/de der kan give det bedste tilbud, kan hurtigt få en ny kunde. Har kigget lidt frem og tilbage på nettet, men tror det bedste sted til at anskaffe sig en webshop må være her.



 



Min nye hjemmeside er klar om maks 3 uger, det bliver en asp hjemmeside - rigtig flot. Mit spørgsmål er så bare om mine varer kan ses på forsiden af min hjemmeside, lidt ligesom på www.unoplast.dk eller det noget der kommer bag, altså først når man logger ind? Eller skal man lave en hjemmeside, der henviser til webshop/grossister, lidt ligesom www.101systems.dk og deres opdeling af privat/erhverv, hvor mit så blev webshop/grossister. For i min webshopdel vil jeg fokusere på rengøringsfirmaer og fast food butikker, hvor jeg i min grossistdel vil fortsætte med min nuværende forretning med grossister og medibureauer.



 



Hvem kan hjælpe mig og sælge mig med en god og fornuftig webshop?

 

PS: Der er tale om en et varelager på ca. 500 produkter.



Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som et spændende projekt og tillykke med at det går så godt med virksomheden.

Men hvad har du af krav til funktionaliteten? Ønsker du at den skal sættes op med dit eksisterende regnskabssystem? Eller er det fint du og kunden blot modtager en email med bestillingen? Skal der betales online, eller fakturere du folk bagefter?

Jeg ville regne med varene både skal vises kategorimæssigt og skulle bestilles via en liste, hvor alle varene er opstillet og man så blot udfylder hvor mange man vil have af hver. Ala BCcatering hvis du har set den.

Skal der være nogen form for rabat ordninger ved køb af x antal af en bestemt vare?

Jeg vil synes alle varene bliver vist uden login, men uden priser. Efter login, kan man så se priserne samt bestille.

Hvad med at du kan sætte en procentsats på nogle af kunderne (vip-kunder) hvor de så får en bestemt procentsats rabat?

Jeg vil gerne give dig et tilbud, se f.eks. www.jonsen.dk/jonsen og www.kissshop.dk/login.asp begge systemmer jeg har lavet. Jeg skriver dog hele koden om i løbet af juli og du kunne så være den første med den helt nye trimmet kode :-p

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt, så bliver det nok svært at lave en seperat hjemmeside, hvor der også er plads til webshoppen. Så spørgsmålet er om jeg ikke skal lave 2 hjemmesider, hvor den ene er firmaet, og den anden er webshoppen.



 



Har tænkt på ganske almindelig webshope betaling, såsom bankoverførsel, dan/visakort etc. Ydermere tænkte jeg på at tilbyde folk op til 3 ugers betaling, ved at tilmelde dem PBS leverandørservice. Har set dem fra scannet, dandomain og oscommerce. Har aldrig set BC Caterings, deres er gemt væk bag deres login.



Hvad kan du tilbyde?



Fra Odense
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er også mulighed for at bruge en af alle de opensource systemer, der eksistere. Jeg ville forslå, at du måske har det separat, det kunne fx værre: www.ditfirma.dk og så shoppen på www.webshop.ditfirma.dk så shoppen bare kommer på subdomæne...
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan stortset tilbyde dig hvad du vil have, imodsætning til Dandomain og Scannet er det produkt jeg levere er det ikke blot en standardløsning. Hvis du ønsker nogle bestemte funktioner, så udvikler jeg dem. Men hvis du synes mine referencer ser interessante ud, så kan vi stikke hoveder sammen. Jeg kan se du også kommer fra Nordvest, så er det let lettere at finde ud af hvad netop dit behov er.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes lidt vi har glemt en vigtig faktor i dette ?.. Hvor meget er du villig til at betale for denne webshop ?..



DanDomain er en rimelig billig løsning, som alligevel køre helt fortrinneligt..

Personligt er jeg rigtig meget inde i at lave custom-made design på
deres webshops. Har lavet designet til www.babyblue-shop.dk ..

Ved godt du ikke skal have samme stil, men kan selvfølgelig lave noget der passer dig..



Send mig en PM hvis du er bare lidt interesseret, så kan jeg give dig en pris...


Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hep,

 

Jeg ville da også lige kaste mig ind i kampen om en ordre :-)

Det er dog ikke helt tydeligt hvad kravene til din løsning er, hvad mener du med den er den/de der kan give det bedste tilbud. Er det dit firma der skal levere varerne, eller er det andre. Er der tale om en slags auktion eller ?

 

Vores firma EasyFlow, leverer en standard løsning a la DanDomain og Scannet, det er dog muligt at dog at købe skrædder syning så den passer perfekt til kundernes forskellige behov.

Vi udvikler hele tiden nye features såsom Layout muligheder, HTML nyhedsbrev og en dynamisk billed zoom.

 

Teknologisk er vi baseret på Microsoft''s .Net platform, hvilket er deres seneste bud på en udviklings platform til web- og windows.

 

Udover at vores e-handels løsninger, leverer vi også konsulent ydelser til en række af landets største virksomheder, så vi kan følge med din virksomhed, selv hvis den skulle udvikle sig til et multi-nationalt enterprise med millard omsætning :-)

 

 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,



Tak for alle jeres svar. Det er altid rart at få så mange tilbud. Det giver mig dog et luksusproblem.



Skal nævne igen, at det er rengøringsartikler- fast food emballage jeg vil sælge gennem min webshop. Derudover vil jeg give mulighed for kunderne at betale via giro, netbank og ganske alminde faktura med 3 ugers kredit.

 

Jeg vil gerne have min shop kommer til at ligne www.unoplast.dk, eller: www.bal-kes.de , altså funktionaliteten, ikke designet. det er det der er mit krav, er det så nok med scannets eller dandomains? Hvad med andre? Har hørt om webshops der har et godkendelse, således at man automatisk bliver registreret som "tillidsfuld" webshop. Kan ikke huske hvad det hedder. Altså e-mærket.



Vil gerne have I er ærlige over for mig. Det er rart, der er folk der har brugt et par minutter med at lave et langt tilbud, men det virker bare som om jeres tilbud kan gå hen og blive dyrt for mig. Men tusind tak for jeres tilbud alligevel, I vil allesammen blive kontaktet - skal trods have det bedste . Til jer der har et konkret tilbud, kan I ikke sende jeres nummer til mig privat?



Trods alt, synes jeg folk skal være ærlige over for mig og komme med et kanontilbud som kan konkurrere med dandomains og scannets.Hvad med openbizbox? By the way: Hvad er oscommerce? Kan I anbefale det? Er det søgemaskíneoptimeret? Kommer man direkte ind på webshoppen hvis man bliver fundet på google.dk etc.?







 







Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du nævner i starten, at din side er lavet på asp, osCommerce bygger på php. Det samme gælder openbizbox, der er bygget over osCommerce. Så medmindre dit webhotel understøtter både asp og php, vil en osCommerce løsning nok ikke være det rigtige valg.

Med ellers, jo jeg kan sagtens anbefale osCommerce, som er en open source webshop med et utal af moduler til. For at få det optimale ud, af en osc løsning, skal der dog pilles noget ved systemet, da en standard installation jo præcis, "kun" er en "one size fits all".
Men jo, du kan sagtens søgeoptimere en osc butik.
Hvis du har adgang til php og mysql på dit webhotel, vil jeg klart anbefale osCommerce, og selvfølgelig mig til at sætte den op og rette den til for dig . www.bal-kes.de som du selv henviser til ang. funktioner, er faktisk en løsning der bygger på en osCommerce, så hvad angår de funktioner du leder efter, er det ikke umuligt at  osCommerce vil kunne løfte opgaven for dig.

Alt efter omfanget af moduler du ønsker indbygget og tilpasningsgraden vil jeg estimeret sætte en løsning i stil med den du henviser til, i området af 3000 - 5000 Kr + moms (aminorabat gives selvfølgelig)

Du kan kontakte mig på jrc(a)laika-it.dk for mere information,


Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer allesammen,

 

Takker meget for jeres store interesse. Til en del af jeres store skuffelse har jeg af en aminoerne fået et tilbud jeg ikke kunne sige nej til.

 

Takker alle og håber ikke jeg har skuffet nogen. Og til dem jeg ikke har kontaktet vil jeg undskylde og sige at jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)