Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan tilbyde mig en god Webshop?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Du skulle prøve en webshop fra www.scancommerce.dk. Den kan fåes fra 399,- kr. pr. måned inkl. kreditkort betaling. Dette inkluderer et gratis design oplæg. Såfremt at du ønsker at få webshoppen tilrettet senere kan dette sagtens lade sig gøre.

 

Efter min opfattelse er administrationen betydeligt nemmere at benytte end DanDomains og ScanNets.

Du kan bestille en gratis demo webshop på følgende link:

 

http://scancommerce.dk/eseller_webshop_bestil_en_gratis_demoshop.htm

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Jamen du behøver IKKE 2 sider for at lave en pæn sammenfletning,


begge sider (deZari min egen og SB-Butikken for kunde) kører i et mindre CMS system min virksomhed har udviklet,

bygget på grundlaget at en hjemmeside OG en shop GODT kan arbejde sammen, for her kan der frit vælges om et menupunkt skal være en alm. side eller et shoppunkt.

derudover kan systemet håndtere 3 sprog (nej, den oversætter IKKE dine tekster ;-D) samt andre moduler kan tilføjes...

 

for mere info: www.ConFirmIT.dk

 

Venlig hilsen - René...

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal IKKE vælge scancommerce!

 

Deres shop er det mest amatøragtige l*** du kan forestille dig!

jeg har prøvet den og både deres løsning og deres support er totalt

ubrugeligt!

 

Efter selv at have skiftet har jeg hørt om mange andre der har haft samme problem

og måtte skifte. Jeg mener dette seriøst...du begår en kæmpe fejltagelse ved at vælge dem!

Vi måtte flytte en kørende shop da det var helt håbløst og de viste sig i den grad at være

inkompetente

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der forskel på ScanNets og ScanCommerces webshops

Siden ScanCommerce er en del af ScanNet kan jo let få den tanke: Samme firma = samme shopløsning ?

mvh Carsten








Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
ja
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-06-2006 10:21:02 Forfatter: Larsen


Efter min opfattelse er administrationen betydeligt nemmere at benytte end DanDomains og ScanNets.




 




Hej Larsen,

Kan du ikke lide dine kollegers system? Er ScanCommerce ikke en del af ScanNet?

(Tja, du opfordrer til at prøve ScanCommerce, og så hedder du Larsen som ScanCommerce's direktør. Det kan jo være tilfældigt....)

mvh Carsten
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
scancommerce er et datterselskab til scannet. så er det på det rene.





 





scancommerces administration er som at danse med en elefant i en glasbutik. så er det sagt!



 



ps: Larsen: designoplæg? du tager gas på mig! det kræver da som minimum at de kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele!



 



 





Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,

 

Sidst jeg skrev, bad jeg om hjælp til en webshop. Hertil fik jeg en webshop fra goldenplanet.dk, som jeg er forholdsvis glad for faktisk.

Nu skal jeg starte en ny shop op, en med salg af kildevand. Der kan jeg ikke bruge goldenplanets løsning, da den mangler mængderabat.
Er der nogen herinde der kan hjælpe med en god webshop, hvor der kan laves mængderabat?

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,


Under henvisning til indlæg i :


http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=5425&pageNo=1&num=20



Skriver jeg denne mail for at høre om du kan lave en ny shop til mig. Den skal laves så den har de samme produkter som: www.bjergkildevand.dk med kildevand, men meget flottere. Min eksisterende shop er: www.atmengros.dk, som jeg er glad for, men de kan ikke lave mængderabat, hvorfor jeg ikke kan bruge denne løsning. Derfor kan jeg ikke bruge samme løsning fra den til denne med kildevand. har købt domænet, www.firmakildevand.dk til det.


Afventer dit svar.



Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-10-2006 12:27:10 Forfatter: Den innovative

Nu skal jeg starte en ny shop op, en med salg af kildevand. Der kan jeg ikke bruge goldenplanets løsning, da den mangler mængderabat.
Er der nogen herinde der kan hjælpe med en god webshop, hvor der kan laves mængderabat?


 

Jo da

Du kan lave rabat på en enkelt vare, eller en hel varegruppe.

Læs mere på  vores websiteUpload IT

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)