Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af webshop ønskes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig, at høre jeres ærlige mening om min shop og opbygningen af denne.



Håber I vil være flinke og skrive, den ærlige mening.



 



Skal der ændres noget?? Hvad skulle det evt. være??



 






 



HilsenStine



Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes der er lidt for lidt på forsiden - prøv at kigge på www.bodylab.dk - der bliver kastet lidt mere i hovedet på folk når de besøger siden, men gælder jo at fange folk.

Der er jo også alt det med søgemaskinetoptimering, men jo ikke rigtig til at gøre noget ved de standard shops.

Ser ud til der er lavet en lidt lysere felt i toppen til menuen, men ligesom menuen er lidt for stor.

Måske bytte om på Søg og Kurv. Du vil jo hellere have folk Søger når de kommer ind på siden end at de kigger i en tom kurv. Måske skal menuen også først, den burde jo være så logsik at folk ikke behøver at søge.

 

 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stine

 

Jeg syntes måske at farverne på siden er lidt kedelige lyseblå generelt, jeg kan godt li en side der lyser lidt op og giver indtryk af  farver og godt humør, det syntes jeg at der giver en større købe lyst, og lyst til at blive på siden.

Sæt nogle vare på forsiden så man kan se noget af udbudet, du har en butik med et udstillings vindue, brug det til vare og ikke til nyhedsbrev, kortlogo m.v. det kan flyttes ud i siderne.

Top menuen er ligesom om den ikke passer til teksten.

Ellers en let overskuelig side.

 

Mvh

Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Med fare for at lyde som en gammel ged, vil jeg sige: Generelt irriterer det mig hvis der er for mange "gebyrer" og/eller krav om registreringer når jeg skal købe på nettet. Det at du vælger, at opkræve Dankortgebyr/betalingsgebyr, kan godt få sådan en som mig til at hoppe væk i ren irritation.

Det bliver jo ikke til penge (kr. 1,45 + 0,1%). Hvis blot en enkelt ordre smutter på den konto, er du så ikke bedre stillet ved at forhøje prisen per solgt del med 1,00 - eller helt at undlade det ?

Meget værre er da gebyret til PBS.

Forsendelse: Der er kun en mulighed - alligevel insisterer shoppen på at du skal vælge denne ! Drop den knap, når der kun er en mulighed, og oplys istedet at varer sendes med PostDK.

Mvh/

 

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
PS - Er du forøvrigt bekendt med PBS gebyret når du modtager betaling fra udenlandske kort ?
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/20/2006 10:13:02 AM Forfatter: Toga PS - Er du forøvrigt bekendt med PBS gebyret når du modtager betaling fra udenlandske kort ?

 

Hvad mener du??

Fra Odense
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot side.. Dog skal du få rettet topmenuen, hvor du har en lidt lysere baggrund, det vil jeg forslå at du fjerner helt eller gør den længere, så det dækker alle topmenuerne..
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/20/2006 12:42:04 PM Forfatter: cygnet
Det med priser kan du læse om her:


Bemærk dog at det kun er hvis du har en international aftale, hvis du blot har til danske kort kan man ikke benytte disse kort. Dog skal du så også fjerne Visa kort logoet. Da du kun modtager VisaDankort og ikke rene Visakort


 

Jeg har båden den almindelige aftale og den til internationale kort.

Så mon ikke jeg er helgarderet??

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stine

Jeg må nok tilslutte mig Allans bedømmelse. Jeg mangler lidt spræl på siden. Der er simpelthen for lidt kontrast i de lyseblå nuancer du bruger, hvilket nogle steder gør det besværgligt at læse teksten!

At de lyseblå nuancer er lidt for kedelige er specielt tydeligt på forsiden hvor det eneste man får øje på er betalingsikonerne. Flyt dem! Og put så noget mere information og et stort lækkert billede med noget liv ind.

Topmenuen er også blevet udvidet i forhold til designet - det skal ændres.

Knapperne: Info og køb knapperne syntes jeg du skal vælge en anden skrifttype til

Nyhed: Det ligner en knap...og faktisk endte jeg med at trykke på en af dem af samme årsag...de skal laves om.

Menuen: Når man klikker på et hovedmenupunkt (eks. overtøj) sker der ikke andet end at menutræet ændrer sig...Det virker underligt at jeg har valgt et menupunkt, men det der bliver vist på siden rent faktisk hører til et andet. Her ville jeg nok om ikke andet sætte en tekstside ind, eller noget. Man kan heller ikke i menuen se hvillken der er aktiv = man kan godt blive lidt lost...

 

Håber ikke det lyder alt for mavesurt ;-) Vigtigst er dog at få lidt mere kontrast på, så det bliver lidt kvikkere...

 

Mvh

Regin Madsen

 

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)