Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min side SEO optimeret - feed back ønskes gerne

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - igen

Jeg skrev for et par måneder siden og ønskede feed back på SEO optimering af min side og nu mener jeg da at jeg er kommet et stykke videre - men der er vel altid noget der kan gæres bedre. Jeg har ihvertfald arbejdet med alle de inputs jeg tidligere fik, - og vil nu gerne hav en ny revurdering - hvis du gider at kaste dine skarpe øjen på denne side http://www.ferieboligsiden.dk

På forhånd tak

vh THomasCool

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortsel fra man skal tælle yil 100 .

 

Ja. så er den god. Har gemt denIdea

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det irriterer mig også lidt, at den ikke altid oploades hurtigere - det må jeg undersøge om man kan komme udenom.

Men tak for det.

Thomas

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas8:

Ja - det irriterer mig også lidt, at den ikke altid oploades hurtigere - det må jeg undersøge om man kan komme udenom.

Hvis den flash ikke har nogen funktion andet end at vise billeder (som kan gøres uden flash) så drop den.... 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget galt med flash i forhold til SEO, så længe det blot er topbanneret. Det skal bare designes ordentligt, uden tunge billeder, så kommer der ikke sådan en tæller. Jeg synes kun det er flot med den flash, så der er lidt mere liv i hjemmesiden end blot tekst.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Der er ikke noget galt med flash i forhold til SEO, så længe det blot er topbanneret. Det skal bare designes ordentligt, uden tunge billeder, så kommer der ikke sådan en tæller. Jeg synes kun det er flot med den flash, så der er lidt mere liv i hjemmesiden end blot tekst.

Præcis, men her er den meget tung...... 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig godt ud Thomas! Jeg syntes ikke lige der er noget helt tosset som springer i øjene på en. Dog vil jeg give de andre ret i at det lige tager et sekund eller to for meget at loade flashbanneret.

 

Mvh

 Anders Nielsen

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

Ja sådan kan det gå - med al den fokus der blev rettet mod flashen - det var jo ikke meningen, men det tager jeg naturligvis til efterretning - var nu mest interesseret i, om der er noget rent SEO mæssigt, der kan forbedres.

Ellers tak for positivt ord :-)

Thomas

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det her er ikke et input til onsite-optimeringen, men du skal have mange flere links til din side, hvis den skal højt op i søgningerne på dit meget konkurrenceprægede marked.

Og så skal der være links iblandt af højere kvalitet end de spamlinks, som du har nogle stykker af.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar. Jeg synes ellers at jeg efterhånden har en delder linker til mig, tror der er omkring 100 efterhånden. Men ja det er en hård branche - så jo flere des bedre.

Hvilke spamlinks er det som du tænker på ? _ Kan du give et par eksempler ?

Er det en fordel for mig at jeg linker til andre sider med høj rating - og hvis ja, hvor bør jeg så gøre dete henne på siden - altså i en naturlig del af en tekst eller ?

vh Thomas

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)