Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tools - gratis

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for feedback, helle siden skal ses efter for stavefejl - det har du ret i.

 

Det er mystisk at det gik så længe for din mail kom ..

 

/R

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - mailen er altså stadig ikke kommet, - heller ikke i "spam"..

Det var bare fordi du skrev at du havde aktiveret mit login, - men jeg har ikke prøvet endnu...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete det. Jeg bankede rusten af en Internet Explorer og fik adgang til jeres side.

Første indtryk er, at I skal have læst korrektur. Der er en del slåfejl. ("Søgord" for at nævne den mest udbredte).

Og så til værktøjerne:

Tekst analyse:

Sjovt nok, men nogle spøjse mål. Ifølge den skulle man have gået 30 år i skole for at forstå mit senere afsnit om søgeord mål.

Meta Analyse:

Remser meta data op og tæller lidt ord. Søgeordsanalysen ser spændende ud, men virker kun for betalende gæster. Grafen for fordeling af søgninger er forældet og irrelevant for danske forhold. Hvor mange danskere har nogensinde brugt AskJeeves (som nu er omdøbt) eller AOL?

Alt i alt et overflødigt værktøj i mine øjne. De fleste kan forhåbentlig selv tælle antal ord og bogstaver i deres metadata.

Website test:

Her er der en regnefejl i antal links. Ved test på Amino er der 317 links, heraf 85 med beskrivelse og 85 uden. Det går ikke helt op.

Opremsningen af indhold på siden kan måske nok være relevant i nogen sammenhænge, men det kniber for mig med at se relevansen i en lang opremsning af linktekster på samtlige links. En god idé med teksten, som søgemaskinerne ser den. Der kan være en øjenåbner for nogle.

Søgeord mål:

Der er nogle overflødige elementer i denne rapport (eller noget, jeg ikke helt forstår). Hvad skal en lang opremsning af link-URL'er til for? Jeg er med på, at I gerne vil vise links med søgeordet i, men hvorfor URL'erne? Hvis resultatet af denne skal bruges til optimering, hvorfor tæller I så ikke forekomster af ordet i normal tekst også?

Backlinks test:

Når du bruger antal backlinks fra Google, giver resultatet kun de begrænsede informationer, som Google giver. Hvis du i stedet bruger Yahoos data, får du et langt bedre billede. (Selvfølgelig ikke af, hvad Google har indekseret, men alligevel).

HTTP Status kode:

Ved domæner, som jeg ved, at der er en 301 eller 302 redirect på, kan jeg ikke få den til at vise denne. Den viser blot destinationen med kode 200.

HTML fejl:

Kan man bruge til noget, at man får et tal for, hvor mange html-fejl, der er? Hjælper det dig i din fejlfinding, at den melder 60 fejl på testdinweb.dk? Skal det være brugbart, skal den vel remse op, hvilke fejl der er tale om?

 

Resten af værktøjerne virker pt. ikke. Inkl. crawl-testen, som lader til at køre, men ingen data skriver på resultatsiden.

Jeg sidder tilbage med indtrykket af, at der pt. ikke er så meget at komme efter for en bruger som mig. Jeg har i forvejen en stribe gratis tjenester bookmarket, og dem har jeres værktøjer svært ved at udkonkurrere, som det ser ud nu.

Jeg håber, at inputtet er brugbart. Det er ment som et forsøg på at være konstruktiv Smile

PS: Jeg har stadig ikke modtaget den omtalte bekræftelsesmail.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for den tid du har valgt at bruge for at test og give mig denne feedback.

Det er mange ting du har pointeret som jeg vil sætter på vores to do liste - tak !

Jeg prøver at begrænse lookup i google da der er en stor risiko for at bliver blacklistet. Men vi arbejder på nogle muligheder som giver en bedre muligheder i fremtiden.

Det vil være en stor hjælp hvis du havde nogle tools du bruger som du kunne sende en link til mig på email - rr@webia.dk, for mere inspiration - tak !

 

/R

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

>Fra jeres webside test ...

>Skriv den URL adresse som vi skal undersøge: http://www

Hvorfor kravet om at et domæne skal starte med www?

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

åbenbart fordi vi ikke har tænkt på at der er også mulighed for url uden www. .. godt set tak !

Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

en ting jeg ikke synes om når det er man kommer ind

og vil køre en test så skal man tvinges til at have login

synes jeg at i skal få lavet om

der er mange som ikke gider at bruge noget der er gratis hvis de også skal have login

har selv prøvet det på et par sider jeg har kørt

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

skizo:

en ting jeg ikke synes om når det er man kommer ind

og vil køre en test så skal man tvinges til at have login

synes jeg at i skal få lavet om

der er mange som ikke gider at bruge noget der er gratis hvis de også skal have login

har selv prøvet det på et par sider jeg har kørt

 

Helt enig, og det dur heller ikke at man skal læse jeres lange "Handelsbetingelser" med hvad jeg lige kunne skimme; 3 månders opsigelse før periodens udløb og noget der kostede en masse penge. Indifferent

 

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for jeres pointe.

Det er godt med feedback. Det er god pointe du kom med, det er nogle tools som vi har brugt meget tid på. Der kommer mange flere, som alle vil få glade af unden berening, det eneste vi kræver at er man registrere sig.

Formålet er at bægrænse at der ikke bliver kørt for mange test så vores server ikke kan følge med. Google vil også black liste os hvis vi laver for mange requests.

Jeg håber i har forstålse for dette - tak !

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ser fint ud :)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)