Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avanceret webbutik - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Vi driver en lille virksomhed  og vil godt i gang med et website-koncept som er i stil med følgende:

www.threadless.com

Er der nogle der kan give mig en anbefaling på pris, valg af CMS-system osv.???

Behovet er webbutik, mulighed for afstemning, international betalingsløsning, gerne sammenkørt med et bogføringsprogram, et forum hvor folk kan snakke mv.

Jeg er klar over, at vi vil have et open-source-system, da vi venter mange løbende opdateringer. Vi vil ikke være bundet op til én CMS-udbyder, som vi skal bruge hver gang for at få ændret nogle ting.

Venlig hilsen
Kasper Andersen

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Open Source kan jeg helt klart anbefale Magento - hvilket jeg ved mange andre på Amino nok også kan. Det er nok det mest spændende Open Source tiltag indenfor webshops pt. - med et rigtigt godt kontrolpanel med stort overblik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart Magento. Men det skal bemærkes at den ikke kan køre på alle webhotel. Så se dig om. Flere firmaer tilbyder færdige løsninger. Jeg er selv faldet for magentohotel.dk - de tilbyder også relativt billigt design.

Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke Magento, men jeg tog lige et kig. Det ser spændende ud. Er der nogen som har en idé om hvad det koster?

Jeg har i gang et site til en kunde www.smagpaaodsherred.dk, (undervejs) som bruger Drupal OpenSource. Den er uhyrer brugt efterhånden.
Drupal kan også varetage e-handel, feedback, forums og meget mere.  Og prisen er yderst rimelig.

Se http://drupal.org/   Og http://drupaldanmark.dk/

mange venlige hilsner
Dorte

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento i sig selv er gratis og der er mange gratis plugins til den. Det er open source. Der er dog også plugins der koster. 
Men som sagt er de lidt for fremme i skoene med kravene til hotel, derfor valgte jeg magentohotel.dk - da jeg var sikker på det virkede. JEg brugte førhen altid osCommerce - men syntes at Magento er mere lækker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)