Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en prototype (Hjemmeside)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

vi er 4 handelsskole elever, som har brug for lidt hjælp

vi skal have lavet en prototype, som vi så skal bruge for til fremlæggelse af en investore .. det vi havde tænkt os, var at det skulle være nogle vinduer så investeren kan se hvad vi havde forestillet os. "visuelt" dog har vi ikke særlig mange penge lige nu.. efter fremlæggelsen ville vi få en kapital indsprøjtning af investeren,(han var meget interesseret) som så kan bane vej til at lave den "rigtige hjemmeside" , og hvis prototypen er flot og bæredygtig ville vi starte et samarbejde med dig .

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

I skriver ikke så meget om, hvad siden skal kunne, men vi kan lave en billig hjemmeside til jer for 2.500 kr. excl. moms. Her får I et CMS (administrationssystem) med, så I selv kan redigere i sidens tekster, billeder og design.

I kan afprøve CMS'et via vores hjemmeside. Kig forbi siden og se, om det er noget for jer.

Mvh Morten.

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej morten ..

nu har jeg ikke så meget forstand på cms .. men hjemmesiden skal hovedsagligt indholde : login - indbakke - forum - køb / salg - opslagstavle - samt mulighed for at banner reklamer og billede indsættelser . og mulighed for søgning på hjemmesiden

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det lyder som et større projekt. Mit bud er, at det bliver meget svært for jer at finde en leverandør, som vil lave dette uden at få fuld betaling for det. Så måske skal I forsøge at justere jeres ambitioner lidt eller måske skabe lidt penge sammen først.

Held og lykke med det.

Mvh Morten.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår din besked rigtigt, skal i "bare" bruge designet, og venter med koden (det dyre..) til i har fundet nogle penge. Det lyder meget fornuftigt. Som skrevet ovenfor, er der nok ikke nogen der går ind og løser så stor en opgave uden sikkerhed for at få en krone for det.

Er det Young Enterprise? Jeg syntes det er skønt så mange unge der giver den gas! :)

Hvornår skal i bruge det?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

Ja, det er Young Enterprise . og du har helt ret i at det kun er designet vi har brug for lige nu, men på langtsigt skulle vi gerne arbejde hen imod og have en hjemmeside.

vi har ikke aftalt en præcis dato endnu, da vi stadig mangler en prototype og en markedsanalyse som vi er fuld igang med .

derfor har vi brug for en hjælpende hånd til prototypen .:)

 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt noget op i powerpoint, der kan i også lave interne links mellem slides så det ligner en hjemmeside. For at præsentere et koncept/idé vil jeg ikke mene det er nødvendigt at bruge mere tid på det. Brug tiden på at undersøge markedsforholdene i stedet for at kaste jer over teknikken i første omgang.

 

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allan .

tak for dit input . der ville vi tag ind i overvejelsen ! mange tak

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Løs forbindelse= double-post beklager.

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)