Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler webshop hjemmeside med tilhørende søgemaskineoptimering osv..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er totalt nybegynder inden for nethandel, jeg har dog erfaring med egen butik og virksomhed.

Produktet og agenturet er på plads, lageret er på vej fra Kina, nu mangler jeg et par gode råd om hvem i vil anbefale at bruge til opsætning og vedligeholdelse af min webshop?  Jeg er stor tilhænger af E-pusher og Martins principper, og vil gerne have en webshop som afspejler dette.

Det skal være en hjemmeside hvor der også kan handles fra andre lande, dvs. flere sprog og valuta.  

Jeg har 5 domæne navne der skal kobles på  f.eks.  .se for det svenske marked osv..

Bor i Kolding, så det ville ikke gøre noget hvis det var et firma fra trekantsområdet.  Jeg har kikket lidt på ScanNet  hjemmeside og ScanCommerce hjemmeside.. er der nogen der har erfaringer med dem?

Alle erfaringer og gode råd modtages gerne :-)    

På forhånd tak for hjælpen.

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Hvis du er helt ny vil jeg anbafale dig at læse e-bøgerne E-pusher og webshop-hvordan, da de vil kunne give dig det fornødne overblik over hvad du står over for. Det er et par hundrede sider som vil hjælpe dig på vej mod succes Smile

Held og lykke med projektet

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Hvis du sender en mail til email@redweb.dk vil vi gerne gå ind i en dialog om opgaven.

Vi har rigtigt godt styr på den tekniske søgemaskineoptimering af webshops og arbejdet med at målrette dem til fremmede markeder samt internationaliseringsstrategi.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547