Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler webshop hjemmeside med tilhørende søgemaskineoptimering osv..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er totalt nybegynder inden for nethandel, jeg har dog erfaring med egen butik og virksomhed.

Produktet og agenturet er på plads, lageret er på vej fra Kina, nu mangler jeg et par gode råd om hvem i vil anbefale at bruge til opsætning og vedligeholdelse af min webshop?  Jeg er stor tilhænger af E-pusher og Martins principper, og vil gerne have en webshop som afspejler dette.

Det skal være en hjemmeside hvor der også kan handles fra andre lande, dvs. flere sprog og valuta.  

Jeg har 5 domæne navne der skal kobles på  f.eks.  .se for det svenske marked osv..

Bor i Kolding, så det ville ikke gøre noget hvis det var et firma fra trekantsområdet.  Jeg har kikket lidt på ScanNet  hjemmeside og ScanCommerce hjemmeside.. er der nogen der har erfaringer med dem?

Alle erfaringer og gode råd modtages gerne :-)    

På forhånd tak for hjælpen.

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Hvis du er helt ny vil jeg anbafale dig at læse e-bøgerne E-pusher og webshop-hvordan, da de vil kunne give dig det fornødne overblik over hvad du står over for. Det er et par hundrede sider som vil hjælpe dig på vej mod succes Smile

Held og lykke med projektet

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Hvis du sender en mail til email@redweb.dk vil vi gerne gå ind i en dialog om opgaven.

Vi har rigtigt godt styr på den tekniske søgemaskineoptimering af webshops og arbejdet med at målrette dem til fremmede markeder samt internationaliseringsstrategi.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tine74:
Bor i Kolding, så det ville ikke gøre noget hvis det var et firma fra trekantsområdet.  Jeg har kikket lidt på ScanNet  hjemmeside og ScanCommerce hjemmeside.. er der nogen der har erfaringer med dem?

Jeg har brugt Scannet i 2 e-shops i en del år, og er udmærket tilfreds med dem.  Hvis ikke det var tilfældet, ville jeg nok ikke have valgt dem til shop nr. 2.

De er nemme at få fat på, og nemme at snakke med, hvis noget går galt, men de er noget langsomme mht til nyheder, der rykker. Men noget nyt er på vej - - siger de.

Deres shopløsning er meget nem at arbejde med, men i standardshoppen er der naturligvis nogle bindinger, som jeg på den anden side set ikke bliver generet af.

Du kan jo event. hente en prøve fra deres hjemmeside - helt uden beregning

Held og lykke med dit projekt.

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan også hjælpe dig, fx med systemet DanDomain som umiddelbart passer fint til dine behov. Du kan læse mere om os på www.standoutdesign.dk og lidt om vores e-handelsløsninger på www.standoutdesign.dk/webshop.html.

Du kan kontakte mig direkte på nikolaj@standoutdesign.dk med spørgsmål. Det er selvfølgelige ganske uforpligtende, og vi laver ligeledes gerne et grafisk udkast gratis.

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan tilbyde en stabil løsning med de features du efterspørger. Shoppen bliver hele tiden justeret/opdateret.

Shoppen er søgemaskine optimeret, og der er integrationsmuligheder til SummaSummarum,e-conomic samt c5

Jeg sender dig gerne et produktark

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et grafisk webbureau beliggende i Horsens og kan levere alt indenfor web og trykte medier!

Send en mail til nc@drive-design.dk og vi skal komme med nogle forskellige løsninger så vi kan garantere dig at vi har en som passer lige nøjagtig til dig - og til den helt rigtige pris! ;) og alle vores systemer er rigtig søgeoptimeringsvenlige...

Som de andre har sagt så er det en rigtig god at læse e-pusher hvis du er ny på området, læs evt. light ud gaven den er gratis.

Ha en rigtig dejlig aften!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Hej Tine

Hvis du er helt ny vil jeg anbafale dig at læse e-bøgerne E-pusher og webshop-hvordan, da de vil kunne give dig det fornødne overblik over hvad du står over for. Det er et par hundrede sider som vil hjælpe dig på vej mod succes Smile

Held og lykke med projektet

Hej Henning,

Tak for dit gode råd, som skrevet har jeg læst e-pusher og vil give dig helt ret, det giver et rigtig godt overblik.. og masser af motivation :-) Dejligt!

 

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Hej Tine,

Hvis du sender en mail til email@redweb.dk vil vi gerne gå ind i en dialog om opgaven.

Vi har rigtigt godt styr på den tekniske søgemaskineoptimering af webshops og arbejdet med at målrette dem til fremmede markeder samt internationaliseringsstrategi.

Hej Ronnikc,

Jeg sender dig lige en mail :-)

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopNord.dk - Knud:

Tine74:
Bor i Kolding, så det ville ikke gøre noget hvis det var et firma fra trekantsområdet.  Jeg har kikket lidt på ScanNet  hjemmeside og ScanCommerce hjemmeside.. er der nogen der har erfaringer med dem?

Jeg har brugt Scannet i 2 e-shops i en del år, og er udmærket tilfreds med dem.  Hvis ikke det var tilfældet, ville jeg nok ikke have valgt dem til shop nr. 2.

De er nemme at få fat på, og nemme at snakke med, hvis noget går galt, men de er noget langsomme mht til nyheder, der rykker. Men noget nyt er på vej - - siger de.

Deres shopløsning er meget nem at arbejde med, men i standardshoppen er der naturligvis nogle bindinger, som jeg på den anden side set ikke bliver generet af.

Du kan jo event. hente en prøve fra deres hjemmeside - helt uden beregning

Held og lykke med dit projekt.

 

 

Hej Knud,

Tusind tak for dit input, det er en stor hjælp :-)  Jeg ringer til ScanNet og ser hvad de kan tilbyde.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)