Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler webshop hjemmeside med tilhørende søgemaskineoptimering osv..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej,

Vi kan også hjælpe dig, fx med systemet DanDomain som umiddelbart passer fint til dine behov. Du kan læse mere om os på www.standoutdesign.dk og lidt om vores e-handelsløsninger på www.standoutdesign.dk/webshop.html.

Du kan kontakte mig direkte på nikolaj@standoutdesign.dk med spørgsmål. Det er selvfølgelige ganske uforpligtende, og vi laver ligeledes gerne et grafisk udkast gratis.

 

 

Hej Nikolaj,          Jeg sender dig en mail :-)

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Malmberg:

Hej

Jeg kan tilbyde en stabil løsning med de features du efterspørger. Shoppen bliver hele tiden justeret/opdateret.

Shoppen er søgemaskine optimeret, og der er integrationsmuligheder til SummaSummarum,e-conomic samt c5

Jeg sender dig gerne et produktark

 

Hej Kim,

Du må meget gerne sende et produktark til mig: tmj@puretrading.dk

Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christensen:

Hej,

Vi er et grafisk webbureau beliggende i Horsens og kan levere alt indenfor web og trykte medier!

Send en mail til nc@drive-design.dk og vi skal komme med nogle forskellige løsninger så vi kan garantere dig at vi har en som passer lige nøjagtig til dig - og til den helt rigtige pris! ;) og alle vores systemer er rigtig søgeoptimeringsvenlige...

Som de andre har sagt så er det en rigtig god at læse e-pusher hvis du er ny på området, læs evt. light ud gaven den er gratis.

Ha en rigtig dejlig aften!

 

Hej Nicolai,   jeg sender dig en e-mail.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)