Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

woo det første google klik :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
 

synd det var en amerikaner der klikkede heh ved ikke lige hvorfor han kom derind :)

så er webmasten smuttet og min side er nu igang www.jvtrading.dk er meget stolt :) Men men... vil gerne have noget feed back på siden godt som skidt.

så et mere teknisk spørgsmål skal jeg ligge meta kode ind i Default.htm?. eller hvordan foregår det lige er lidt en hat til det hjemmeside sjøv.

 

Venlig Hilsen

Janus

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janus,

 

Det er en ret kedelig hjemmeside, hvor du kun tilbyder 2 produkter. Det kan du da gøre bedre.

Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janus.

 

Tillykke med shoppen. :)

 

Mht. feedback synes jeg at siden virker meget bar/hvid, og jeg kan ikke indenfor de første 10 sec. finde ud af hvad du handler med. Måske du skulle skrive en form for velkomst.

 

Jeg synes det er synd, at du arbejder i frames. Det har jeg selv tidligere gjort og det gav en masse bøvl - bl.a. i forhold til søgemaskineoptimering, som jo kan være meget vigtig, da det er gratis kunder.

 

Generelt: Du skriver at du ikke er så skrap til det med internet. Jeg kan kun anbefale dig at sætte nogen til at lave det, du ikke selv kan lave. Det er meget vigtigt for en webshop, at sitet er indbydende.

 

Håber ikke feedbacken var for negativ. Jeg aner INTET om din branche og kan derfor ikke vide, hvad man forventer.

 

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hola

 

hurtig feed back :) Ja den kunne vel godt peppes op med nogle billeder.

Den innovative idéen er løbende at komme med flere vare siden er lige startet her i forgårs :)

synes jeg har lavet en forside, men er åbenbart ikke synlig nok.

 

VH

Janus

 

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Prisangivelsen: Et sted skriver du 19.99,- Du skal nok udelukkende bruge dansk angivelse af pris.

Lovpligtige oplysninger til en web-shop. Der er mange ting som skal oplyses. Levering, betaling, returret etc. Du har ikke noget af det.

Den gule farve er lidt streng, men ellers kan jeg godt lide det simple. Som andre skriver så er frames ikke godt i forbindelse med SEO. Lidt mere tekst og billeder vil også hjælpe på forsiden.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er nødt til at promovere dine (2) varer noget mere.

 

Brug forsiden aktivt ved at vise nyeste varer, billigste, hotteste, flotteste etc. med en lille beskrivelse af produktet og et billede.

 

Jeg mangler en aktiv kurv på alle sider hvor jeg kan se hvad jeg har i den indtil nu.

 

Jeg kan ikke se hvad jeg har af varer uden at logge ind.

 

Log ind skræmmer folk væk. Lav det lidt mere brugervenligt så du siger at man til (aller) sidst i processen skal angive sine stamdata men kan hente dem ved at indtaste f.eks. et tidligere brugernavn og password.

 

Som andre siger så er Frames virkelig skidt.

 

Hvis du har tænkt dig seriøst at køre en shop (det virker ikke sådan nu - sorry) så skal du tage at ansætte eller lave partnerskab med en der ved noget om det. Ellers bliver det aldrig til noget. Du er ved at tage det første lille skridt - men der er lang vej igen og så har vi ikke engang snakket markedsføring endnu.

 

Mvh. Claus

 

 

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janus

 

Tillykke med din shop, og det første spadestik

 

Nu skal man jo altid passe på med at skyde med sten, når man selv bor i et glashus, men helt ærligt Janus, -det skal altså være meget bedre, før jeg/nogen køber den, -og det er synd for dig.. Jeg kan godt forstå at du gerne vil i luften, men hvis jeg var dig, så ville jeg ha'' ventet indtil jeg var mere klar/færdig.. Du har reelt ét produkt på siden, som du har på lager.. Den holder ikke, vel - ikke for en webshop ihvertfald.

 

Forsiden er også lidt kedelig, syntes jeg. Der mangler billeder og nogle fede statements i mine øjne. De ting, som skal gøre at jeg, som kunde siger.."Hmmmm... Spændende.. Jeg må lige se lidt nærmere på det her".. Det kan du jo få hjælp til eller hvad med at tænke over hvad der skulle til, for at du selv ville købe f.eks. tasken.. Billig, hurtig levering, eller noget 3 og så skrive det.

Og alt det Juridiske omkring betaling, levering osv. mangler (er nævnt tidligere).. Det SKAL altså være der, ellers er det direkte useriøst i mine øjne..

 

Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig og få flere varer i shoppen og blive klar med det hele, inden alt for mange kommer forbi din butik, -for hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke at mange kunder handler hos dig, -der skal meget meget meget mere til...

 

Håber ikke at du tager det alt for nært, for det er faktisk ment meget konstruktivt, -og jeg syntes virkelig at det er synd for dig, hvis du når at kløjs i det, inden du faktisk er begyndt... Så mit bedste råd til dig er.. På med arbejdshandskerne i en fart og få evt. nogle proffer til at hjælpe, så du ikke kører sur idet.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)