Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubai calls!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello!

Er der nogle af jer kreative sjæle der har idéen og modet på at lave lidt business fra eller i Dubai? jeg rykker selv derned til sommer.

Har investor med kapital, hvis den rigtige idé byder sig.

/Davion

 

 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dubai... ja det skulle jo være et dejligt sted Smile

Har du lyst til at starte et luftfartsselskab? Jeg kan nok få fat i en masse gode piloter Wink

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davion

Jeg var selv i Dubai i sommers for at se om det var et hvor jeg kunne starte en forretning. Desværre er jeg ikke så vild med livsstilen men jeg er meget begejstret for de mange muligheder som Dubai tilbyder rent forretningsmæssigt.

Jeg er en stærk ide mand med flere års erfarring i ledelse og outsourcing samt spiludvikling, reklame, web og it.
Pt. driver jeg en enkeltmands virksomhed www.javira.com, men er meget interesseret i et samarbejde med andre iværksættere.

Lad mig høre lidt om dig?

/Tue

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Davion:

Er der nogle af jer kreative sjæle der har idéen og modet på at lave lidt business fra eller i Dubai? jeg rykker selv derned til sommer.

Har investor med kapital, hvis den rigtige idé byder sig.

Kunne du måske kort fortælle hvordan forholdene er? Altså hvilke virksomheder/butikker er der allerede...? Smile

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der må bestemt være mange nye muligheder i Dubai for tiden. Det er jo nærmest kollapset dernede, af samme årsager som her. Onde tunger snakker om "tæt på Islandske forhold". Mange dyre boliger er faldet med 50%, byggeriet er gået i stå mange steder, statsbudgettet er presset osv. 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack.

Hvis I mangler en advokat I kan stole på og som kender forholdene dernede, så tag fat i Christian Kirk Zølner fra Kirk Advokater (www.kirkadvokater.dk).

Han er ikke alene knivskarp og en fantastisk dygtig advokat (typen du ikke ønsker at møde i en retsal Smile), men han har også boet dernede og er der med jævne mellemrum.

Ved ikke om der kunne være noget interessant for begge parter dér, men nu er du i hvert fald orienteret om hans eksistens. Wink

De bedste hilser,
Pouline

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Pouline:
Nej hvor sjovt! Christian boede på hotelværelset ved siden af mig da jeg var der nede i sommers, så jeg fik lige en øl med ham ude på hans terrasse. Man kan sgu spotte en dansker på hundrede meters afstand der nede.

Jack:
Ja det er virkelig slemt så mange der har brændt fingrene på boligbyggeriet i Emiraterne, også før krisen var begyndt at blive et samtale emne. De er dog ved at stable en masse store konferencer på benene som nok skal give en masse trafik og fordre deres byggeprojekter.

Dubai som ferieparadis har jeg dog lidt svært ved at tro på, måske om 20år, men så kan man tale om langsigtede investeringer og et afkast der ikke er super attraktivt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pouline Andersen:

Hej Jack.

Hvis I mangler en advokat I kan stole på og som kender forholdene dernede, så tag fat i Christian Kirk Zølner fra Kirk Advokater (www.kirkadvokater.dk).

Han er ikke alene knivskarp og en fantastisk dygtig advokat (typen du ikke ønsker at møde i en retsal Smile), men han har også boet dernede og er der med jævne mellemrum.

Ved ikke om der kunne være noget interessant for begge parter dér, men nu er du i hvert fald orienteret om hans eksistens. Wink

De bedste hilser,
Pouline

 

Det er nu ikke mig der skal lave noget i Dubai ;o) Takker dog for tanken....

Jeg var inde på Jeres hjemmeside den anden dag. Har I overvejet noget mere prisinfo på siden. I må kunne få en del flere kunder, ved at være generøse med information ;o)

Jeg (og sikkert mange andre) gider ikke at skulle bestill materiale. I har en pdf som I gerne vil sende.....lad folk downloade den fra siden uden yderligere problemer.

Jack

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business: Har nemlig også læst/hørt om de byggerier der er gået istå. Så ville da være lidt ærgeligt hvis man satsede det hele på nogen som først kan realiseres i de rigtige bygninger i år 2012.

Tue Damkær:
Dubai som ferieparadis har jeg dog lidt svært ved at tro på, måske om 20år, men så kan man tale om langsigtede investeringer og et afkast der ikke er super attraktivt.

Ganske vist langsigtet, men hvis du allerede kommer ind i "ferieparadismarkedet" nu, ja så kan du jo sikrer dig mod at andre virksomheder ikke kommer til fadet indenfor den nærmeste fremtid Wink

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)