Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger lidt hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger lidt hjælp i forhold til hvordan jeg skal komme igang med mit firma. er der nogle der har en god idé til hvordan jeg starter ??

Konceptet ligger klart, jeg har nu afsluttet de sidste kurser , Personlig træner, Coreball instruktør, og body toning.

Her er mit indlæg jeg skrev for en uge siden:

Jeg skal igang med at lave et enkeltmandsfirma, der beskæftiger sig med træning af dressurryttere, min kæreste er fra Norge og er på det Norske landshold i dressur, hun er i Norge flere gange om måneden og undervise og vi har snakket om at jeg skal stå for den fysiske del af træningen med hendes elever, her tænker jeg træning på bold og med elastik m.m

Søger lidt hjælp til ideer hvordan jeg kunne starte det op, jeg tænker lidt på at det skal være et rullende  " fitnesscenter"  jeg har transportabel cross trainer som jeg tager med ud, Min kæreste vil også gerne deltage i noget af det, vi har snakket om at hun kommer med ud og holder et lille foredrag om hvordan hun er nået dertil hvor hun er idag og fortæller lidt om hvor vigtigt det er at holde sig lidt i form til denne sport.

Nogle med andre ideer ??

På forhånd tak alle AMINOER Cake

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)