Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge uden risiko

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kender noget til det system her hvor man skulle kunne tjene lidt kontanter ?

Er det fup eller er der nogen som har erfaring med det ?

Kig her: http://www.tradesoeasy.net/

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Generelt set forstår jeg ikke nogle folks endeløse jagt på "koncepter", hvor de kan slippe for at lave noget særligt, og så tjene en masse penge. Ikke at der er noget galt med gerne at ville tjene mange penge - det vil, og gør, jeg skam også. Men det er den der blanding af dovenskab og grådighed jeg ikke helt kan tage. Er det virkelig målet i livet - at bidrage så lidt som muligt til verden...?

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm

Titlen siger vel det hele!

Tjen penge uden risko .... jo jo .... uden risko for ham der fandt på det .... resten kan jo gå med på WGI, AMWAY, ect. ha ha

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linkcentral,

Jeg kiggede på et tidspunkt Tradesoeasy en smule efter i sømmene. (Dog uden at købe noget som helst. Ingen scam-artists skal have mine penge).

Først kiggede jeg på sportsdelen som udgør 2/3 af de værktøjer, de reklamerer med på deres hjemmeside. Jeg skrev faktisk også et blogindlæg om, hvad det går ud på.

Derefter læste jeg lidt på deres reklametekst om de øvrige dele af pakken og kom frem til, at det vist var nogle værktøjer til teknisk analyse af aktier.

Altså tyder meget på, at deres påstand om "nul risiko" kun gælder for deres sure-bet system, og at både aktiesystemet og sportskampe-systemet begge har de normale risici for at tabe hele eller dele af indskuddet.

Min konklusion er entydigt ,at du skal holde dig langt væk og spare pengene.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ville ikke selv melde mig til, men da jeg leder i ny og næ efter interessante links til min linkportal, og også nogle som man kan tjene på ville jeg derfor lige høre om nogle erfaringer med den her :)

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Generelt set forstår jeg ikke nogle folks endeløse jagt på "koncepter", hvor de kan slippe for at lave noget særligt, og så tjene en masse penge. Ikke at der er noget galt med gerne at ville tjene mange penge - det vil, og gør, jeg skam også. Men det er den der blanding af dovenskab og grådighed jeg ikke helt kan tage. Er det virkelig målet i livet - at bidrage så lidt som muligt til verden...?

Jeg tilslutter mig dette 100 %. Jeg håber, at vi får Henrik Bruhn-lignende typer herind på Amino. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig. Problemet er, at det ikke er alle der har det samme motiv for at gå igang med skidtet.

Vi glemmer måske lidt, at det ikke er alle som har lige så meget erfaring med færden på nettet som vi har. Hvis sådanne personer samtidig er røget ud i økonomisk uføre, f.eks. pga skilsmisse, sygdom, finanskrise eller lign., så kan de være lette at lokke i fælden.

Det andet motiv er, at man bare vil tjene hurtige penge uden at lave en skid, fordi man er en slapsvans, som ikke gider bidrage med noget fornuftigt til samfundet. Hvis man er i dén gruppe, og er så doven at man ikke engang har gidet lave en google-søgning på Tradesoeasy, så er man i min optik selv ude om det.

Mikkel >> Meget kunne tyde på, at mange tilsyneladende har et mål om at leve i apati. Jeg så et indslag i TV2-Lorry i går som skræmte mig fra vid og sans. Det har intet at gøre med svindelkoncepter, men det signalerede en rigtig kedelig tendens om at Danmark efterhånden rummer flere røvhuller end hoveder:

En pige fortalte, at hun var blevet gennembanket på Hovedbanegården kl. 15 om eftermiddagen, hvor hallen var fyldt med mennesker. Ingen forsøgte at gribe ind, og ingen forsøgte at hjælpe hende bagefter, ensige tilkalde politiet. Folk stod bare og kiggede på, eller gik forbi som om de intet havde set.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes:

Mikkel deMib Svendsen:

Generelt set forstår jeg ikke nogle folks endeløse jagt på "koncepter", hvor de kan slippe for at lave noget særligt, og så tjene en masse penge. Ikke at der er noget galt med gerne at ville tjene mange penge - det vil, og gør, jeg skam også. Men det er den der blanding af dovenskab og grådighed jeg ikke helt kan tage. Er det virkelig målet i livet - at bidrage så lidt som muligt til verden...?

Jeg tilslutter mig dette 100 %. Jeg håber, at vi får Henrik Bruhn-lignende typer herind på Amino. Smile

Jeg kan ikke lige finde ud af at ændre mit indlæg, så jeg svarer lige mig selv.

Jeg mener selvfølgelig: Jeg håber, at vi aldrig får Henrik Bruhn-lignende typer herind på Amino.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Lage Frandsen:

En pige fortalte, at hun var blevet gennembanket på Hovedbanegården kl. 15 om eftermiddagen, hvor hallen var fyldt med mennesker. Ingen forsøgte at gribe ind, og ingen forsøgte at hjælpe hende bagefter, ensige tilkalde politiet. Folk stod bare og kiggede på, eller gik forbi som om de intet havde set.

Folk har desværre nok i deres egen lille verden. Det er somom at de går med skyklapper på. Det kan også skyldtes at de er bange for at nogle af dem kan have en kniv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at vende tilbage til emnet så ser jeg det generelt som en dårlig idé at linke til den type sider. Du vil ikke have Google til at sætte dig i bad standing, hvis du skamlinker til svindelside. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)